25 June 2014

OPI Love.Angel.Music.Baby

>
OPI Love.Angel.Music.Baby je drugi "saten" iz praznične kolekcije koju je OPI izbacio u saradnji sa Gven Stefani. Love.Angel.Music.Baby je ime prvog Gveninog solo albuma, a skraćenica L.A.M.B. je ime Gvenine modne linije. Bilo je prirodno da se i jedan od lakova u ovoj kolekciji zove tako i ime je dopalo, po mom mišljenju, najlepšem laku iz kolekcije. Verovatno je sasvim kontraintuitivno, ali među svim tamnim, crnim i crvenim lakovima, meni se najviše svideo zlatni lak. Ovi lakovi, poput klasičnih OPI lakova, imaju široku četkicu, 15 ml i koštaju koliko i obični OPI lakovi. Hvala OPI Srbija na prilici da probam i ovaj lak.


OPI Love.Angel.Music.Baby is the other "satin" polish from last year's holidays collection OPI did with Gwen Stefani. Love.Angel.Music.Baby is the name of her debut solo album and acronym L.A.M.B. is the name of her fashion line. It was natural that one of the polishes from this collection gets that name and it went to, imho, the most beautiful polish in the collection. It is counterintuitive, but from all the dark, red and black polishes, I liked a gold one best. Like regular OPI polishes, these come in 15 ml bottles, have flat brush and cost just as much as the regular OPI polishes. My thanks go to OPI Srbija for giving me a chance to try this one as well.


OPI Love.Angel.Music.Baby (NL G28) je svetlucavi bledo-zlatni mat lak mat završnice. Podseća me na sirovu svilu. Nema sjaja, ali lepo svetluca, posebno pod vodom. Bez obzira na to što je mat, maže se prilično lepo preko obične baze i, začudo, ne ističe mane na noktu. Odlično pokriva u dva sloja, ali trudite se da ti slojevi budu tanji. Suši se brzo, ali zbog toga ga treba i brzo mazati, vodeći računa o tome da ne prelazite preko mesta na kojima je lak već počeo da se suši. Četkica u mom primerku je nešto mekša od drugih OPI četkica koje imam i bilo je pravo uživanje mazati lak njome. Čak je i trajnost veoma dobra. Tri dana sam ga nosila bez bele crte na vrhovima noktiju. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici sam pečatirala motiv sa MoYou Nails pločice 221 koristeći China Glaze Emerald Fitzgerald. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


OPI Love.Angel.Music.Baby (NL G28) is a shimmery pale gold matte polish. It reminds me of raw silk. It doesn't have gloss, but it sparkles quite nicely, especially under water. Despite being a matte, it goes on smoothly over regular base and, surprisingly, doesn't show off flaws you may have on your nails. It gives excellent coverage in two coats, but do try to keep the coats thin. It dries fast, but that is why you have to be fast in your application, taking care not to go over the same spot twice. My bottle came with somewhat softer brush than my other OPIs have, and it was a true delight to apply polish with this one. It also held really well. Three days without tipwear. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat. In last photo I have stamped over L.A.M.B. using MoYou Nails 221 image plate and China Glaze Emerald Fitzgerald. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


31 comments:

  1. WOW, I LOVE this mani - everything about it - <3

    ReplyDelete
  2. Stvarno je najlepši! Lep je i crni i zanimljiv, ali ovaj je stvarno lepši i zanimljiviji. Lepo se uklopio u pečatiranju :) Gven je odlično odradila posao :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada su ovi posebni finiši u pitanju, obavila je savršen posao.

      Delete
  3. Uuuuu prelepo!!! Kad bi samo bila sposobna da sama ovo izvedem :)

    ReplyDelete
  4. Baš je lep i klasičan, a dopada mi se što je mat završnica. Pečatiranje ti je pun pogodak!

    ReplyDelete
  5. Bas je lepa nijansa zlatne :)
    Nije cudno sto si je izabrala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je čudno što sam uopšte izabrala zlatnu :D
      Šalu na stranu, boja je toliko savršena da sam morala da je probam i uopšte mi nije žao što sam odabrala ovaj lak umesto nekog crvenog.

      Delete
  6. Ovaj se vrlo brzo popeo u moje favorite <3

    ReplyDelete
  7. The OPI polish is like a dream, very chic and glamorous too and topped with that beautiful leaf green pattern it looks fantastic! Perfect match!

    ReplyDelete
  8. Kako volim ovu nijansu zlatne, pa presavrsena je boja <3
    Predivno ti stoji!
    Alekta*

    ReplyDelete
  9. Sto jes jes lep je lak! Znas da ja volim zlatno :D Posebno ako vuce na sampanj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ovaj je baš takav. Mislim da je ovo najsavršeniji zlatni lak koji sam videla.

      Delete
  10. Lep, elegantan, još kad bi se našao u korpici :) Ali znam da puno tražim, divan je, pitanje da li će ga uopšte biti u oktobru...

    ReplyDelete
  11. Predivna manikura. Izgleda kao kakva kraljevska zavjesa, krevetnina, haljina...

    ReplyDelete
  12. Jedan od retkih zlatnih lakova za koji mogu reci da mi se bas dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je zato što nije tipičan. Makar zbog toga zaslužuje bonus poene, a onda i za sve resto :D

      Delete
  13. Taman htedoh da kazem isto sto i Sofi. :) Nisam ljubitelj zlatnih lakova a ovaj mi je super.

    ReplyDelete
  14. neočekivano prelep, mazala bih ga ali mi nešto ne ide na 40 stepeni :(

    ReplyDelete
  15. Toliko lepo ti je ispala varijanta sa listićima, oduševljena sam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. I ja sam veoma zadovoljna kako je ispala.

      Delete
  16. Mislim da mi nikada ne bi palo na pamet da probam ovaj lak, i da mi čak ne bi ni stajao, ali sam oduševljena kako izgleda na tvojim noktima. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. I ja sam oduševljena kako mi stoji, ali mislim da je to do tog šampanj tona.

      Delete
  17. krasan, čini mi se kao matirana verzija 'i'm not a lion' by cg :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podseća na njega, samo je China Glaze šljokičav, a ovaj nije.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...