04 December 2014

Essence Best Rock i Best Hip Hop


Retko mi se u poslednje vreme dešava da odmah budem nezadovoljna kupovinom, ali nažalost ovog puta je to slučaj. Nedavno sam kupila dva laka iz Essence Rock Out trend edicije (aktuelna u Liliju) i čim sam ih namazala na rozetnu videla sam da će biti problema. Rock Out kolekciju pored drugih proizvoda čine četiri laka i toper koji svetli u mraku. Lakovi imaju 8 ml i koštaju 289 dinara. Lakovi koje sam odabrala su Best Rock i Best Hip Hop.


It doesn't happen that often to me to be dissatisfied with the purchase right away, but I'm sorry to say that this time that was the case. I have recently bought two polishes from Essence Rock Out trend edition and as soon as I had swatched them on my swatchwheel I could see that there was going to be trouble. Rock Out trend edition contains, among other things, four 8 ml nail polishes and glow in the dark topper. My chosen polishes were Best Rock and Best Hip Hop.


Best Rock je prozračni srebrnasti lak, pun mikroljuspica koje izgledaju kao da se prelivaju na svetlo roze, plavo i ljubičasto. On se mazao relativno lako, ali suviše je prozračan za moj ukus i ne suši se dovoljno brzo. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.
Best Hip-Hop je u bočici delovao fantastično. Ovo je taman sivo-ljubičast lak ispunjen raznobojnim sitnim šljokicama. Nije lepo pigmentovan, a pregust je. Sa dva sloja sam imala neravnomerno obojene površine, a treći sloj bi bio debeo i lak se verovatno nikada ne bi osušio. I pored guste baze šljokice su pravile grbavu površinu. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Best Rock is a sheer silvery polish, filled with microflecks that seem to be shifting to pale pink, blue and violet. The application was rather smooth, but the polish is too sheer for my liking. It also dries too slow. Photos were taken in natural light. I have three coats of polish and no top coat.
Best Hip-Hop looked amazing in the bottle. It is a dark greyish-purple filled with tiny rainbow glitter. Sadly it is not well pigmented and the formula is too thick. With two coats I was left with unevenly coloured nails and I couldn't add the third coat because it would be too thick and and it probably wouldn't dry in ages. Despite such thick base, it dried to a gritty finish. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

20 comments:

  1. It's sad they were let-downs both of them - Best Rock clearly looks the pettiest - maybe the hip-hop would do as a layering polish...

    ReplyDelete
    Replies
    1. It could do as a layering polish, but I don't need it as such :(

      Delete
  2. Može da koristiš ova dva laka kao topere. Ovaj prvi može na svetlijim, a ovaj drugi može na crnim lakovima. Ja sam neke takve lakove koji su maltene prozračni, a imaju šljokice ili šimere upotrebila kao topere i pokazali mi se fantastično, ali pun pogodak, pogotovu oni sa šimerom (šta ću kad sam luda za vilinskim prahom-šimerom, stardust i slične prašine, sitne čestice.. :D).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali ja nisam luda za time :P Imam dovoljno šljokičavih i svetlucavih topera da mi ovo baš nije bilo potrebno.

      Delete
  3. Uf, baš su loši. Čak i za te pare koliko koštaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam šta se desilo sa Essence. Obično su im trend kolekcije bolje od stalne postavke, ali ovo je veliki promašaj.

      Delete
  4. I am sorry about the quality of these polishes, although it looks great on your nails!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, it is sad they turned out not to be as good as expected Essence polishes to be.

      Delete
  5. Drugi bi bio odlican da je bolje pigmentovan. :/ Jedino preko crnog i sl. Cudi me toliki propust.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko sam uspela da vidim ni preostali lakovi iz kolekcije im nisu ništa bolji :(

      Delete
  6. Bas steta, u bocici stvarno deluju obecavajuci. Best Rock je previse prozracan i za moj ukus, ali bih ga mozda nosila preko nekog drugog laka. Best Hip Hop je prava steta, prelep je i u bocici pa cak i na slici na noktima, steta sto mu je formula tako losa. Da sam naisla na ovaj Hip Hop sigurno bih ga uzela, sad znam da ga izbegavam. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slobodno preskoči oba. Meni nisu vredni novca koji sam dala za njih.

      Delete
  7. Moj novcanik ti se zahvaljuje. :D Steta za Hip hop. Jako lepo izgleda u bocici. Ja bi ga mozda samo zbog naziva i kupila al sad necu.

    ReplyDelete
  8. Tri sloja :o Katastrofa! Nije essence sto je bio!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tri sloja i još je providan!
      Baš su se pokvarili.

      Delete
  9. uh da, potpuno detil tvoje mišljenje

    ReplyDelete
  10. best rock jok, ali best hip hop bi možda mogao proći kao nadlak preko crnog ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogao bi, Suzana ga je tako nosila, ali meni je ovaj mnogo skrnav.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...