02 June 2015

OPI I Saw...U Saw...We Saw...Warsaw


Nakupili su mi se plavi lakovi, a jedan od onih koji mi najduže stoje neisprobani je OPI I Saw...U Saw...We Saw...Warsaw. Verovatno bi mi još dugo stajao neisproban da mi nije bila potrebna svetlija teget podloga za poslednji usklađeni manikir. OPI lakovi imaju 15 ml i koštaju oko 1200 dinara. Neki lakovi iz ove kolekcije su ušli u stalnu postavku, ali ne i I Saw...U Saw...We Saw...Warsaw pa ne znam da li se on još uvek može naći u prodaji.


I have quite a few blue untrieds and one that's been siting there for a very long time is OPI I Saw...U Saw...We Saw...Warsaw. It would probably still be unworn had I not needed a lighter navy-blue polish for the latest Matching Manicure. Several polishes from this collection are now part of OPI's Classics range, but not I Saw...U Saw...We Saw...Warsaw so I don't know if it still can be found.


OPI I Saw...U Saw...We Saw...Warsaw (NL E81) jedan je od dvanaest lakova iz Euro Centrale kolekcije za proleće 2013. godine. Ovo je nešto svetliji teget-plavi lak visokog sjaja i blagog petrolej podtona. Nije toliko petrolej da podseća na Aura Nightcall i OPI Ski Teal We Drop, nije toliko mastiljav da ga može zameniti Golden Rose Rich Color 16 i daleko je svetliji od Morgan Taylor Polished Up Punk. Takođe bih rekla da od svih ovih lakova ima najnezgodniju konzistenciju. Lepo je pigmentisan, ali četkica mi je povlačila boju sa noktiju tako da sam morala da izvodim posebne manevre kako bih izbegla neujednačenost, a to mi nije sasvim pošlo za rukom. Na svu sreću, lak je samoravnajuć pa se ne vide tragovi capkanja. :D Brzina sušenja mu je solidna. Savetujem vam da ga veoma pažljivo skidate, uz što manje trljanja, jer će vam u suprotnom ofarbati kožu oko noktiju. Sve slike osim poredbene su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


OPI I Saw...U Saw...We Saw...Warsaw (NL E81) is one of twelve polishes from Euro Centrale collection for spring 2013. This is a lighter navy-blue glossy creme polish that has a slightly teal undertone. It isn't so green that it resembles Aura Nightcall and OPI Ski Teal We Drop, it isn't as inky as Golden Rose Rich Color 16 and it is far lighter than Morgan Taylor Polished Up Punk. I'd also say that it has the trickiest formula of this lot. It is well pigmented, but brush drags colour away from nails so I had to try different ways to apply this polish in order to avoid bald spots. Sadly I wasn't successful. Fortunately it is self-levelling so the parts where I applied splotches of colour evened themselves out. Drying time is decent. I'd suggest you take care when you remove this polish and make sure not to smear it over your skin because it stains. All photos except the comparison were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

Aura Nightcall - OPI Ski Teal We Drop - OPI I Saw...U Saw...We Saw...Warsaw - Golden Rose Rich Color 16 - Morgan Taylor Polished Up Punk

Do sutra u ponoć možete da se prijavite za neku od pet nagradnih igara koje organizujem povodom tri godine blogovanja. Jedna od nagrada su tri OPI Hawaii laka po izboru dobitnika.

You have until tomorrow midnight to enter to win one of five prizes in my third blogaversary giveaways.

http://cajkinekandze.blogspot.com/2015/05/darivanje-darivanje-darivanje.html

16 comments:

  1. It's a beautiful dark blue, I know there are many very like it, but at least one belongs in every girls stash!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree it isn't the most original shade, but I'm happy I have it in my stash. :D

      Delete
  2. Lepo ti stoji, sviđa mi se što nije previše taman. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. I meni je drago što se vidi plava boja, što nije skoro crn.

      Delete
  3. Sećam se posta o novitetima kada sam prokomentarisala da čekam recenziju ovog laka. I dočekala sam. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebalo mi je saaamo godinu i po dana. :ups:

      Delete
  4. krasan je, ja sam slaba na ovakve boje :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...