24 March 2014

Golden Rose Rich Color 16


Kako sam neko vreme bila u potrazi za savršenim ultramarin-teget-mastiljavim lakom koji bi zamenio moj nikad neprežaljeni Kost koji sam razbila u detinjstvu put me je naneo i na Golden Rose Rich Color 16. Rich Color lakovi imaju 10,5 ml i široku, pljosnatu, zaobljenu četkicu. Koštaju 120 dinara u parfimeriji Kristabell, a verujem da se cena ne razlikuje mnogo na drugim mestima.


As I've been looking for an ultramarine-inky-navy polish that would substitute a never forgotten Kost polish I broke when I was child I was led to Golden Rose Rich Color 16. Rich Color polishes come in 10.5 ml bottles and have wide, flat, rounded brush.


Golden Rose Rich Color 16 nije zamena za spomenuti Kost, ali boja mu je toliko lepa da je zauzeo posebno mesto u mojoj kolekciji. U pitanju je otvorena nijansa kraljevske plave sa ultramarin podtonom. Tamnija je i mastiljavija od Sephora My Favorite Jeans. Ovo je prvi Rich Color lak koji sam probala koji zaista može da pokrije nokat iz jednog (debljeg) sloja. Savršeno je pigmentovan, a nije pregust. Koliko je pigmentovan možete videti i po tome što sam ga koristila i kao bazu i kao lak za pečatiranje u predstavljanju MoYou Nails 106. Brzina sušenja mu je prosečna. Jedina zamerka koju imam je što je nešto tečniji i slio mi se u zanoktice odakle mi je bilo skoro nemoguće da ga očictim. Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Golden Rose Rich Color 16 is not a dupe for the aforementioned Kost, but the colour is so gorgeous it took a special place in my collection. This is a vivid royal blue with ultramarine undertone. It is darker and more inky than Sephora My Favorite Jeans. This is the first Rich Colour polish I have tried that could really give good coverage in one, albeit thicker, coat. It is perfectly pigmented without being too thick. How well pigmented it is you can see from the fact that I have used it both as stamping base and as a stamping polish when I reviewed MoYou Nails 106. Its drying time is average. The only fault I can find is that it is a bit runny and it pooled into my cuticles and lateral folds from where I found it nearly impossible to remove it. All photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

34 comments:

  1. That is a gorgeous blue, and it looks amazing on you!

    ReplyDelete
  2. Baš je lep, ne bih ga primetila ovako sa ostalim jer se uvek "lepim" za roze i koralne lakove. Ovaj i ljubičasti koji je Danijela predstavila idu na to buy list. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se u poslednje vreme lepim za ovakve i zelene nijanse :D Ovaj zaista mogu da preporučim jer je ne samo lep već i solidnog kvaliteta.

      Delete
  3. Uh, odličan je!! Imala sam essence lak cool and the gang, ali je bio očajnog kvaliteta. Baš mi je drago što je ovaj pigmentovan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je ludački pigmentovan. Za pečatiranje sam namazala samo jedan deblji sloj.

      Delete
  4. Imam takav lak već duže vreme, al ga baš dugo nisam nosila... valjda ne može da stigne na red od najezde novih... :DDD

    ReplyDelete
  5. Imam ga i sto se mene tice kvalitet je za dve klase iznad cene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neke boje su im zaista u takvom odnosu, a neke su njah po pitanju formule.

      Delete
  6. Prelep je, mnogo volim ovakve nijanse!

    ReplyDelete
  7. Well, now that is what I call a perfect strong blue shade. Wonderful swatch!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. The shade is really striking.

      Delete
  8. Replies
    1. Drago mi je da i ti tako misliš. Ja sam se oduševila bojom.

      Delete
  9. Kako je dobar, ma fenomenalan i deluje da ludački sija. :)

    ReplyDelete
  10. prekrasna boja, sad mi je žao što sam ga preskočila *.*

    ReplyDelete
  11. Divna je boja! Predivna! I divan sjaj ima!

    ReplyDelete
  12. Razmišljam i skapiram da nemam ništa slično ultramarin plavoj, jako je lep i nisam ga primetila do sada. Sviđaju mi se te zgrade koje su se odrazile na noktima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odraz svog komšiluka ne mogu da izbegnem kada snimam napolju :(

      Delete
  13. Pravi indigo plavac, odlicno ti stoji!

    ReplyDelete
  14. Prelepa, royal blue boja! Vec ga zamisljam uz bele prugice i zlatno sidro ili nitne, moracu da ga kupim :D Don Juan ima jedan slican, LK103, mada je svetliji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izbegavam LK nijanse jer mi se nisu pokazale kao dovoljno pigmentovane. OC su zato odlične.

      Delete
  15. Kako je ovo dobar lak :)
    Imam ga i obozavam veoma, mada nisam bas primetila taj "tecni" momenat koji si opisala da ti se desio :)
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razlio mi se po zanokticama baš grozno. Dva dana sam imala plave zanoktice.

      Delete
  16. baš volim ove kraljevske plave!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da ih voliš. Eto ti zamene za jednog od onih Essence patuljaka.

      Delete
  17. Divna nijansa. Po meni ovakva spada u ,,must have" :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...