02 May 2016

Aprilski noviteti


Prođe rođendanski mesec, a ja sebi ne kupih ništa egzotično. Zapravo, pokušala sam da naručim neke indie i boutique lakove, ali ovog puta mi je kartica odbijena iz nepoznatog razloga. Šmrc. No da se utešim, tu je bio Sajam sa nekim zaista neočekivanim novinama, a nisu izostale ni neke kupovine sa strane. Hajde da vidimo šta je sve završilo u mojoj kutijici ovomesečnih noviteta i šta nas novo očekuje u prodaji.

My birthday month has come and gone and I haven't bought myself anything exotic. Actually, I did try to order some indie and boutique polishes, but for unknown reason my card has been declined. Sniffle. However, as a consolation there was Cosmetics Expo with some really unexpected new arrivals, and I had some other purchases as well. Let's have a look at what ended up in my box of new items.

A photo posted by Cajka (@cajkinekandze) on


Prvo mi je dolepršao MoYou Nails prozirni pečat. Potom mi je stigao neočekivan paket iz Alexandar Cosmetics u kome se našao i jedan od novih China Glaze lakova - We Got the Beet. Na njihovom štandu na Sajmu sam se i najviše zadržala i ostavila najviše novca, ali nisam kupovala samo za sebe tako da izgleda kao da sam uzela samo jednu stvar, i to prijatno iznenađenje meseca, MoYou London pločicu. Zapravo sam imala poduži spisak ovih pločica, ali su sa njega u ponudi imali samo Holy Shapes 03. Sve pločice koje imaju u ponudi mžete videti na sajtu, a nadam se da će vremenom tu ponudu proširivati. Poseta Unitech štandu mi ne prolazi bez kupovine. Ovog puta sam uspela da nađem Vinylux Dark Lava (napokon), ali sam zato dobila i Nordic Lights, Vinylux nadlak i mini pakovanje SolarOil. Ni kod Primaxa nije bilo mnogo drugačije, samo mi je bilo mnogo teže da se odlučim šta ću da uzmem jer su stigle i dve kolekcije koje nisam očekivala. Na kraju sam kupila samo OPI This Cost Me a Mint, a zeleni Color Paints, koji se ne nalazi u setu je bio poklon iz korpice za dobro vladanje. :) Nadala sam se da ću na Alessandro štandu naći preostale dve Veggie kremice za nokte, ali to je bila sezonska kolekcija i nisu poneli ostatke na sajam. Zato su imali novu kolekciju, All About Love, u kojoj se nalaze dve slične kremice te sam za utehu uzela njih. Vansajamskih kupovina sam imala malo. Preko Krpica sam uzela OPI Midnight in Moscow (jer nemam dovoljno tamnih šimera), a u povratku sa preuzimanja tog laka sam svratila u Kristabell i uzela Golden Rose Ice Chic 49, iz istog razloga. :) I da zaokruži mesec koji je počeo opremom za pečatiranje, na kraju mi je stigla jedna od nekoliko porudžbina sa Born Pretty Store, a u njoj je bila i jedna pločica za pečatiranje.

The first thing that had flown in was MoYou Nails Clear Stamper. Then there was an unexpected package from Alexandar Cosmetics which contained, among other things, one of new China Glaze polishes - We Got the Beet. it is their booth at Cosmetics Expo that I spent the most time and money at, but I was not buying just for myself so it seems as if I had bought just one thing, a MoYou London image plate, which was the pleasant surprise of the month. In fact, I had quite a long list of these plates that I wanted to get, but from the list they only had Holy Shapes 03. I do hope they will expand the range. My visit to the Unitech booth never goes without a purchase. This time I managed to find Vinylux Dark Lava (at last), but I also received a gift of Nordic Lights, Vinylux top coat and a mini bottle of SolarOil. It wasn't much different at Primax booth, except that it was much harder fr me to decide what to get because they have imported two collections that I wasn't expecting. In the end I only got OPI This Cost Me a Mint and the green Color Paints, which was not included in the set, was a gift for good behaviour. :) I was hoping that I'll find the other two Veggie nail creams, at Alessandro booth, but that was a seasonal collection and the new one had already arrived. This collection, All About Love, also contains two similar products so I got those two instead. I had only a few purchases outside of expo. First I bought OPI Midnight in Moscow, because I don't have enough dark shimmery polishes, and on my return from that buy I dropped by Kristabell and got Golden Rose Ice Chic 49, for the same reason. :) And just to bring a month which started with nail supplies to a close, one of several orders from Born Pretty Store arrived, and it contained a stamping plate.


Što se noviteta u ponudi tiče, mnogi od njih su predstavljeni na sajmu (već spomenuti MoYou London u Alexandar Cosmetics, četiri nove OPI kolekcije, Alessandro All About love...) i o njima možete pročitati više u izveštaju sa poslednjeg sajma kozmetike. U Seforu su stigli novi lakovi iz Color Hit linije - ima ih u osam novih boja i cena im je 500 dinara, a tu je i crveno-ružičasti set od 5 Color Hit lakova, po ceni od 1910 dinara. Essence noviteti polako popunjavaju davno ispražnjene police, a među njima su i nove boje i nove linije lakova. Konkreto, stiglo je osam novih nijansi The Gel lakova (199 din), šest nijansi I Love Trends The Metals (239 din), Colour & Care lakovi za jačanje u četiri boje (269 din) i 2u1 baza/nadlak (269 din). Uvoznik za Morgan Taylor se promenio, ali se plašim da će nam ovi lakovi ostati nedostupni. U maju nas očekuju noviteti u svetskoj i domaćoj ponudi. CND je napravio novu liniju lakova - Creative Play, a Don Juan najavljuje (konačno) nove One Coat lakove, u pastelnim nijansama. Nadam se da će biti podjednako kvalitetni kao starije boje.




6 comments:

  1. Lovely new stuff - and awww, I'm sorry to hear about the card....
    Maybe Paypal is an better option...

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was going through Paypal - it was them who declined this card. :(

      Delete
  2. Very nice products. I especially like the geometric patterned MoYou London image plate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I liked that one from the get go. :D

      Delete
  3. Divna gomilica. Posebno OPI I CND (kojima još odolevam :D ) I posebno mi je drago zbog pločica, znam koliko voliš i uživaš i pečatiranju.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...