26 May 2016

Cuccio Cream & Sugar


Dobro došli u Café Cuccio. Želite li mleko i šećer u kafi? Pod normalnim okolnostima, nude lakovi nisu moj đir, ali povremeno se nađe neki koji mi se svidi dovoljno da bih ga posedovala. Ovaj koji danas predstavljam je jedan od njih. Cuccio lakovi imaju 13 ml, koštaju 550 dinara i mogu se nabaviti u salonima koji koriste ovaj brend, a o detaljima se možete raspitati kod uvoznika Silver Line doo.


Welcome to Café Cuccio. Do you take cream and sugar? Normally, nude polishes are not my cup of tea, but from time to time I happen to like some enough that I want to own it. This one I am showing you today is one such polish. Cuccio polishes come in 13 ml bottles and are available at salons and salon supply stores.


Cream & Sugar (6118) deo je Café Cuccio, kolekcije za jesen-zimu 2014. godine. Ovo nije klasičan nude lak, malo je suviše siv za to, ali zaista me podseća na belu kafu, a sitne srebrne šljokice možda predstavljaju taj šećer iz imena. Opisan je kao taupe lak sa srebrnim šimerom i on jeste takav, dovoljno svetao i neutralan da bude nosiv u svakj prilici, a dovoljno zanimljiv da ne bude dosadan. Prozračan je i može se fino nadograđivati do pune pokrivnosti. U jednom sloju se može nositi za svež, a neutralan izgled, možda čak i kao lak za francuski manikir, a u dva-tri sloja (dva srednja ili tri tanja) daje punu boju i pokrivenost. Nešto je hladnijeg tona pa na izrazitom toplm tenu može delovati malo mrtvački, ali ima i dovoljno topline da se izbegne zombi izgled. Suši se sasvim brzo, a u kombinaciji sa 7 Seconds nadlakom i traje baš dugo. Nisam ga probala bez ovog nadlaka pa ne znam kakva mu je postojanost kada je solo sam. Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod je PR primerak. Za više informacija vidite moju politiku rada.


Cream & Sugar (6118) was part of Café Cuccio, autumn-winter 2014. collection. This is not your run of the mill nude polish, it is a bit too grey for that, but it does remind me of creamy white coffee and fine silver glitter may represent that eponymous sugar. It is described as taupe polish with silver shimmer and it is just that. It is light and neutral enough to be wearable at any time, yet interesting enough to avoid being boring. It is translucent and can be built up to full coverage. You can wear it in single coat for fresh, neutral look, maybe even for French mani, and applied in two medium or three thin coats it gets fully opaque. It is somewhat cooler-toned so it can look a bit dead on very warm skin tones, but it is warm enough to avoid full on zombie look. It dries quite fast and it lasts really long combined with 7 Seconds top coat. I haven't worn it without top coat so I don't know how long it would last on its own. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat. This product is a PR sample. For additional info see my disclosure policy.

4 comments:

  1. Cream only, please :D
    Hmm, you know me - murky in't my kind of thing - but I enjoy it on you tho!

    ReplyDelete
  2. baš je interesantan, i meni se sviđa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šta je to sa nama? Ti nosiš crvene, ja nude... :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...