13 September 2016

Literary Lacquers Shift of Fate


Kako jedan knjiški moljac lakoholičar može da odoli lakovima inspirisanim književnim delima? Teško. Ili nemoguće, kako se pokazalo ovom prilikom kada mi se ukazala mogućnost da uzmem neki od Literary Lacquers lakova i ja sam iz taka odabrala pet. Literary Lacquers lakovi su ručno pravljeni, a mogu se nabaviti u autorkinoj Etsy radnji. Cene variraju od laka do laka. Ovaj je 12 $, a pakovanje je od 15 ml.


How can a bookworm polishaholic resist nail polishes inspired by literature? Hardly. Or impossible, as it turned out this time when I had the opportunity to get my hands on some of Literary Lacquers and I took five of them at once. Literary Lacquers are made by hand and can be purchased from creator's Etsy store. Prices vary from polish to polish. This one retails for $12 and comes in 15 ml bottle.


Shift of Fate je zeleno-zlatni linearni holo lak sa šljokicama. Prvo se pojavio kao deo Community kolekcije, a osmislila ga je Olivia sa bloga Morning Nailspiraton. Lak je inspirisan odećom koju nosi Jackaroo, junak istoimenog romana. Između tri zelena Literary Lacquers laka koja sam uzela, ovaj mi je prvi privukao pažnju. Nijansa mu je zanimljiva, podseća me na zelenilo koje polako počinje da žuti, što mislim da je sasvim prigodno za vrhunac leta. Osim linearnog prizmatičnog efekta kojim dominiraju vatreni tonovi, ovaj lak sadrži i zlaćane šljokice, koje ne vidim da na bilo koji način doprinose ovom laku. Boja ni sjaj im se ne vide u laku i jedino stvaraju grbavu površinu tamo gde bi ona mogla da bude sasvim glatka. Pigmentacija laka je pristojna. Ja sam nanela dva sloja laka, što je uglavnom bilo sasvim dovoljno, mada ni treći sloj ne bi bio na odmet. Tri tanka sloja su zvanično preporučena za najbolji efekat. Lak je ispao sasvim postojan - četiri dana bez ikakve promene. Nadlak nije uticao na intenzitet duge. Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Shift of Fate is a green-golden linear holo polish with glitter. It was first part of Community collection, and was created by Olivia of Morning Nailspiraton. She was inspired by costume worn by Jackaroo, character from the eponymous novel by Cynthia Voigt. Among the three green Literary Lacquers polishes, this one was the first to catch my eye. It is an interesting shade of green, reminding me of greenery that is turning yellow, which I find quite appropriate for high summer. Along with linear prismatic effect dominated by fiery tones, this polish also has golden glitters, which I can't say contribute this polish in any way. Their colour and sparkle are masked by nail polish colour and holo effect and they only create bumps where smooth surface could be achieved. Polish is decently pigmented. I applied two coats of polish, which was enough, but another layer wouldn't go amiss. Three thin coats are officially recommended. This polish turned out to be quite durable - four days without sign of wear. Rainbow wasn't affected by top coat. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

6 comments:

  1. Lep zelenko. :) Bas sam se pitala zasto bi neko brendu lakova za nokte dao ovakav naziv. ;)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...