18 September 2016

Matching Manicures - Inspired by a Tutorial


Danas inspiraciju tražimo na najboljem mestu - među uputstvima, najradije onima za neki konkretan nail art. Da li to znači da sam tražila inspiraciju i među instrukcijama za nešto drugo? Naravno. Ipak sam se odlučila da ne komplikujem sebi zadatak previše i ipak sam se odlučila za sasvim normalan nail art, ali kakav do sada nisam radila, što je za mene donekle i smisao ovih nedeljnih manikira.

Today we are looking for inspiration among tutorial, preferably nail art tutorials. Does that mean that I have looked form mine among some other instructions? Naturally. However, I decided not to overcomplicate this task so I opted for a normal nail art, albeit the one I haven't tried before, which in a way is the point of these weekly manis.


Poput mnogih lakoholičarki, i ja pratim Simply Naillogical. Iako mi se način na koji ona pokušava da bude duhovita ne sviđa, njeni višestruki gradijenti su mi veoma zanimljivi te sam za ovaj manikir odabrala njeno uputstvo za dvostruki gradijent na kratkim noktima. Koristila sam China Glaze Cosmic Dust i China Glaze Strap On Your Moonboots i Essence talasaste šablone. Na linkovima ispod možete videti šta su druge devojke napravile.


Like many polishaholics, I follow Simply Naillogical. Although I am not a fan of her sort of humour, I do find her multiple gradients most interesting, so I selected her video tutorial for scaled gradient for short nails. I used China Glaze Cosmic Dust and China Glaze Strap On Your Moonboots an Essence wavy stencil stickers. You can see other gals' manis at the links below.







14 comments:

  1. Nemoran svaki put pisat da je manikura vrhunska ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne moraš, ali ja volim kada to radiš jer tako pospešuješ rast mog ega. :D
      Hvala ženska. :*

      Delete
  2. Bas je super ispalo. Odlicne si lakove izabrala za ovo. Ne bi bilo tako zanimljivo da su kremasti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Slažem se da ne bi bilo ovako zanimljivo da su kremasti, mada neke multihrom kombinacije bi sigurno izgledale moćno. :)

      Delete
  3. Svaka čast na izvedbi i kombinaciji boja. :)

    ReplyDelete
  4. Ovo radim čim nabavim iste/slične šablone <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlični su ovi šabloni. Šteta što ih Essence nema stalno u ponudi.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...