30 April 2021

Flormar Matte M11 Dark Purple

Davnijeh dana sam lakove sa kojima nisam znala šta da radim nudila za razmenu na Krpicama, a u zamenu sam uzimala lakove koje verovatno ne bih nikada sama kupila, čisto da ih isprobam. Tako sam došla do para Flormar Matte lakova. Pošto su mat i bez šimera, nisam ih nosila dok me jedna lakoholičarka nije podsetila da bih mogla da ubijem dve muve jednim udarcem - da isprobam lak koji još nisam nosila i toper koji nisam nosila.
A long time ago I used to swap polishes that I didn't know what to do with, and I would take polishes that I normally wouldn't buy on my own, just to give them a try. That is how I came to own two Flormar Matte polishes. Since they are just plain matte, I didn't wear them until a polishaholic reminded me that I could kill two birds with one stone - try an untried polish with a topper I haven't worn.
Flormar Matte M11 Dark Purple je plavetno ljubičasti mat lak. Nema nikakve dodatke i zato je malo razočaravajuć. Da ima neki šimer bilo bi daleko zanimljivije i više po mom ukusu. Kao svi mat lakovi, suši se brzo te se stoga mora nanositi brže. Takođe pokazuje svaku falinku na noktu i svaku brljotinu tokom mazanja. Dva sloja su bila dovoljna za punu boju i pokrivenost. Iako sam ga nanosila preko popunjavajuće baze, koja je olakšala samo mazanje, kada se sve sleglo ipak se vide i neravnine na noktima i mesto gde ga nisam dobro namazala. Kako sam to rešila? Pa slojem ljuspica koje sam potom zamatirala, jer ljuspice treba zamatirati.
Flormar Matte M11 Dark Purple is a dark violet matte polish. It is plain and therefore somewhat disappointing. If it had shimmer it would be more interesting and more to my liking. Like all matte polishes it dries fast, wich means it needs to be applied fast. It is also showing every imperfection on your nails and every application mistake. Two coats were enough for full colour and even coverage. Even though I painted it over ridge filler, which made application smoother, when it all settled it shows both my ridges and a bump made during application. How did I fix it? Well I applied a layer of flakies and matte top coat, because matte all the flakies.
Sa slojem Essie Shine of Times i Morgan Taylor Matte nadlakom. With a coat of Essie Shine of Times and Morgan Taylor Matte top coat.

No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...