15 January 2013

Golden Rose Jolly Jewels 110


Jolly Jewels je najnovije čedo kompanije Golden Rose i veoma mi je drago što su izbacili kolekciju koja zapravo predstavlja nešto novo umesto da iznova prepakuju iste, uglavnom klasične boje koje ima maltene svaki proizvođač lakova. Ovog puta su se potrudili i napravili liniju od sedamnaest lakova koji više od svega podsećaju na, nama uglavnom nedostupne, indie lakove. Neki od lakova su duplikati drugih lakova (101 deluje kao odlična zamena za China Glaze Luxe & Lush, 103 za a England She Walks in Beauty, 115 za China Glaze It's a Trap-eze i bilo koji indie lak na osnovu kog je ovaj napravljen), neki nisu, neki su toperi, a neki se mogu mazati samostalno. Svi su spakovani u četvrtaste bočice poput Rich Color linije, ali imaju običnu četkicu. U Srbiji koštaju oko 250 dinara i mogu se naći na uobičajenim mestima na kojima ima Golden Rose lakova. Ja sam svoje uzela u parfimeriji Kristabell.

izvor/source

Jolly Jewels is the newest line of polishes from Turkish company Golden Rose and I am very pleased to see they finally placed something new on the market instead of just repackaging same old, mostly classic shades likes of which almost every nail polish manufacturer has. This time they put some effort and gave us seventeen polishes that very much resemble stuff indie polish manufacturers offer. Some of the shades are dupes for existing polishes (101 seems like a great substitute for China Glaze Luxe & Lush, 103 for a England She Walks in Beauty, 115 for China Glaze It's a Trap-eze and every indie polish that one was made after),some aren't, some are toppers and some are meant to be worn by themselves. They all come in 11.8 ml bottles and have regular brush.


Golden Rose Jolly Jewels 110 je jedna od varijacija na veoma popularne indie lakove sa šljokicama u beloj bazi. Ovaj ima prozračnu mlečno belu bazu punu metalik crvenih i sitnih crnih šestougaonih šljokica. Nisam planirala da ga uzmem jer nisam ljubitelj belih i uopšte svetlih lakova, ali kada su članice na Ani počele da ga opisuju kao frape sa malinama, makovnjaču i druge poslastice, nisam mogla da mu odolim. Zapravo na noktu nemam utisak da je svetao jer šljokica ima baš mnogo, a baza je toliko prozračna da ih ne prekriva previše. Dobra pokrivenost postiže se iz dva sloja. Ukoliko neko mesto ostane nepokriveno šljokicama, lako se daju rasporediti sa drugih delova nokta gde je potrebno. Treba paziti na vrovima noktiju da neka šljokica ne ostane da štrči. Očekivala sam da će lak biti dosta rapaviji na dodir. Lak proždire nadlak. Meni su se dva sloja nadlaka slegla nakon sat vremena i površina je opet bila malo rapava, a šljokice su mi se kačile za kosu i odeću.


Golden Rose Jolly Jewels 110 is one of variations on very popular indie polishes that have glitter in white base. This one has sheer milky white base full of medium metallic red hex glitter and small black hex glitter. Not being a fan of white and light polishes, I wasn't planning on buying it until members of Ana forum described it as raspberry frappe, poppy seed roll and similar treats. The polish is so full of glitter and the base colour is so sheer that it doesn't cover the glitter too much and it doesn't look that light on my nails. Two coats give quite well coverage. If there's a bald spot, glitter can easily be moved around to cover it. Care should be taken that there is no glitter sticking out from the free edge of the nail. I expected the polish to be more gritty to touch. This polish is a real top coat eater. Two coats of top coat settled after some time and the surface was bumpy again and the glitter caught on my hair and clothes.


Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka, a na prve dve slike imam i dva sloja Seventeen Fast finish nadlaka.

All photos were taken in daylight. I have two coats of polish and in the first two pics I have two coats of Seventeen Fast finish top coat too.


38 comments:

  1. trebalo je njega da uzmem umesto 115, da ne dupliram kad ne moram :( lep je. volim te proždirače nadlakova!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali tada nisi znala da li ćeš uzeti trapez.

      Delete
  2. Zanimljivo izgleda ali i mene malo odbija ta mlecna baza, lepsi mi je malo onaj prethodni, 116ica. Svidja mi se kod njih sto su sljoke bas guste, ova kolekcija je stvarno pun pogodak.

    ReplyDelete
  3. I dalje sam oduševljena ovim lakovima. Divno ti stoji. Ovdje je svaka bočica prošla, baš sam se iznenadila juče kad sam vidjela, jer znam da su imali po nekoliko paketića svake boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala. Sve se rasprodalo kod vas?

      Delete
    2. U dva Cosmetics-a ovdje nisam vidjela nijedan. Baš me interesuje koliko stane u jednu onu kutiju u kojima ih dobijaju(dvadeseutak sigurno), imali su oko četiri kutije samo 108...

      Delete
    3. U jednu kutiju staje 12 lakova, ali ne daj da te zbuni broj na kutiji. Ovde u Kristabell stignu, recimo 4 kutije, ali po dva-tri laka od svake vrste. Ne verujem da iko od njih odmah naručuje po 12 komada od svakog laka.

      Delete
    4. Nešto mi je baš djelovalo kao da staje više. U svakom slučaju je to baš dosta. I ne bih vjerovala da nisam otvorila sve kutije koje su bile pored, da nađem boje koje sam željela. Nije me toliko iznenadilo ni to, nego što su baš svi prošli. :) Mada su stvarno bili jeftini.

      Delete
    5. Imam kutiju pa znam da ih staje 12. Možda će ih nabavljati još.

      Delete
    6. Znam da si na forumu pominjala da si uzela kutije pa sam zato pomenula, ja inače nemam osjećaja da procijenim koliko je nešto i tako to. :)

      Delete
  4. When I saw the photos, but before I actually read the post I thought that it IS some indie polish :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. They did a marvellous job of creating that indie feel.

      Delete
  5. It looks so much like a denser version of W7 lave Flow!

    ReplyDelete
    Replies
    1. There is strong resemblance. I don't think our importer for W7 has any of those polishes. Just regular, boring colours.

      Delete
  6. Super ti stoji al je totalno neobicno da na tebi vidim ovako nesto :)

    ReplyDelete
  7. Kad odem do Kristabell-e, ne znam za koji lak i boju pre da se odlucim. Bila sam pre neki dan do njih, i tada nisu imali drugu boju koju sam zelela ove vrste laka, ali uskoro im stize nova tura, tako da se radujem! :) Zaista su neobicni, na tvojim noktima bas lepo izgleda! xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala. Znaš li da možeš da ih zamoliš da ti ostave sa strane ono što želiš?

      Delete
  8. Divan je, i uopste meni su svi ti jolly jewels divni. Imam 115 i 116. Imala sam i 108,ali sam ga poklonila, ljepsi mi je bio ovaj crveni 116,ima neke crne bobice pa mi je neobicniji i bolje prekriva nokta. Reci mi koji top coat lak koristis preko njih, jer ove sljoke su prilicno hrapave. Moram i ja uskoro napraviti neki post sa njima, nikako da mi dodju na red, barem ovaj 116 posto mi se cini da 115 imaju svi i post sa njim :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za ove lakove sam koristila Seventeen Fast Finish, ali i posle dva sloja mi je neravno.

      Delete
    2. Ja sam sad za tematski mazala sloj JJ, pa sloj nadlaka, drugi sloj i na kraju ipak dva sloja nadlaka, jer sam videla da upija prvi. Rezultat su potpuno glatki nokti, a takodje sam Seventeen koristila.

      Delete
    3. Odlična ideja. Probaću idući put tako.

      Delete
  9. Divan je. Meni je ovaj lak prirastao srcu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Što dosta znači ako se uzme u obzir to koliko si ih uzela :D

      Delete
  10. odlican lak, super im je ta kolekcija!

    ReplyDelete
  11. Meni su odlicni! Odusevljena sam plavim, 107, super se slaze sa Golden Rose tamno plavim mat lakom. Iz te kolekcije 105 mi se nimalo ne svidja. Velika je razlika izmedju njega i broja 107, koji je predivan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam ni 105 ni 107 tako da zaista ne znam šta da kažem. Inače nisam isprobala osim 116 nijedan preko nekog drugog, a ni ispod nekog drugog. Sigurna sam da 107 divno izgleda preko tamno plavog.

      Delete
  12. Нису за мене, али сам се одушевила кад сам видела ову колекцију - много су лепи :) .

    Него: јесу ли икад до нас стигли њихови Scale Effect лакови?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Scale Effect nikada nisu uvezeni kod nas, a već dugo se i ne proizvode.

      Delete
    2. Ово друго сам претпостављала, али за ово прво... надала сам се да их само ја нисам видела :Р .

      Хвала :) !

      Delete
    3. Bilo ih je veoma kratko u prodaji, a nikada kod nas. Ako imaš nekoga u Sloveniji ko može da kupuje preko interneta, tamo se mogu nabaviti Nfu.Oh ljuspice.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...