20 January 2013

Miss Sporty Clubbing Colours 348


Miss Sporty Clubbing Colours 348 sam kupila na nekom sniženju u Mauricijusu i drago mi je što je bilo tako jer mi se lak na noktima uopšte ne dopada. Sastav Miss Sporty lakova se nigde ne može naći, kao ni veza između naziva koji stoje na zvaničnom sajtu i brojeva na bočicama. U bočicama je 7 ml laka, a četkica je široka i zaobljena. U DM i Lilly drogerijama koštaju oko 150 dinara, u Mauricius parfimerijama manje. Trenutno su na sniženju u DMu i koštaju 125 dinara.

I bought Miss Sporty Clubbing Colours 348 on a sale and I'm glad I didn't pay full price for it because I don't like it on my nails. Ingredients of Miss Sporty polishes are nowhere to be found, as well as connection between the names on official website and numbers on bottles. Bottles hold 7 ml of product. The brush is wide and rounded.


Kod ovog laka mi se ne dopada ni boja ni sam lak. Boja mu je bordo-ljubičasta sa krupnim zlatastim šimerom koji laku daje bronzani izgled. Šimer daje maltene izgled folije. Četkica je suviše gruba za konzistenciju laka te ostavlja opipljive brazde. Mada se sasvim lepo mazao, na svim noktima su mi se pojavili mehurići. Ne vide se zbog krupnog šimera, ali su osetni pod prstom. Iako na bočici piše da je ovo brzosušeći lak, to nije slučaj. Slike su snimljene na dnevnoj svetlosti. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

I don't like both colour and formula of the polish. It is purplish-red with large goldy shimmer that makes overall look bronzy. The shimmer makes polish look like foil. The brush is too rough for the consistency of the polish, so it left palpable marks in it. Even though the application was smooth, I had bubbling on all nails. The bubbles aren't obvious because of the shimmer, but can be felt. The bottle states that this is a quick dry polish, but that isn't the case. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


12 comments:

  1. Hmm, da.. Imas lepsih. Ali uopste nije los.. Mada znam kako ti mehurici mogu da nerviraju, tako da kapiram atmosferu posta. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je još i umereno s obzirom na to koliko sam besna bila kada sam ga tek namazala.

      Delete
  2. ahahha, zanimljiva recenzija :D ne izgleda loše, ali nije ni wow.

    ReplyDelete
  3. I think I had this polish long long time ago.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. How tastes differ from one person to another :D

      Delete
  5. Joj a ja sam oduševljena lakom! I baš mi se sviđa kako ti stoji!

    ReplyDelete
  6. Super mi je oblik tvojih noktiju... jesi imala kad ''špičaste''?
    Ja ih nosim trenutno i full mi se sviđaju takvi, heheheh
    imaš kod mene na blogu post o tome pa si pročitaj ak se oćeš nasmijat, heheheh

    pusa

    Matea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja špicaste ne volim. I ovima uspem da se povredim, a kamo li zašiljenim.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...