03 September 2013

Don Juan One Coat OC232


Znate da su moji omiljeni lakovi crni i crveni, ali da obično biram veoma slične nijanse crvene. Don Juan One Coat OC232 mi se isprva činio suviše jarkim i nisam ga uzela kada se pojavio. No dobih ga kao deo nagrade i sada sam ga isprobala i zapravo mi se dopada kako mi stoji. Boja jeste prilično jarka, ali je plavetna, što je u mojim očima automatski čini nosivom. Ne volim crvene koje vuku na narandžasto. Ovo je veoma klasična nijansa, pogodna za svaku priliku. Nanosi se lepo i lako. Pokriva iz jednog sloja i suši se brzo.


You know my favourite polishes are black and red ones, and that I usually buy very similar shades of red. At first Don Juan One Coat OC232 looked a bit too bright to me and I didn't buy it when it first came out. It was part of my Don Juan prize and now that I had tried it I actually like how it suits me. The colour is very bright, but bluish in tone, which in my book instantly makes it wearable. I don't like reds that lean towards orange. This is a quite classic shade, suitable for any situation. It goes on well and smoothly. It is a one-coater and dries fast.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan deblji sloj laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have one thicker coat of polish and no top coat.



21 comments:

  1. ja volim i one koje vuku na narandžasto, mislim, volim da vidim i da imam da mi se nađe, ali retko nosim :D a ovaj dj je super, baš je prava crvena a njih nije lako naći!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali tebi ti namdžorastiji lepo stoje, a ne kao piletu sedlo, što je moj slučaj.

      Delete
  2. What an absolutely gorgeous red, love it!!

    ReplyDelete
  3. Prava klasična crvena <3 Baš sam zadovoljna DJ lakovima, odlični su.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan kvalitet, samo još da povećaju izbor boja.

      Delete
  4. Tebi jako lepo stoji, ali mislim da ga ne bih pazarila jer imam i suviše klasičnih crvenih, fale mi neke druge nijanse crvene u kolekciji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja baš nijednu ovakvu crvenu nemam, sve su tamnije, zagasitije i/ili malinastije. Čak sam i ovaj prosledila drugarici koja nosi baš ovakvu crvenu.

      Delete
  5. Ja gledam i gledam...i pokusavam da uocim taj plavetni ton. :D Odlicno izgleda. Bas ima visok sjaj. :)

    ReplyDelete
  6. Bozanstveno ti stoji ova boja! Podseca me na tvoj neki lak od pre, nesto Chilly <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Možda Hot & Chili http://cajkinekandze.blogspot.com/2013/05/aura-nail-beauty-708-hot-chili.html

      Delete
  7. Mnogo je lep. Svaki put me oduseve ovi DJ OC, a zamisli nemam ni jedan. :D
    Uglavnom neku varijantu boje imam, pa da ne gomilam bez veze, ali stvarno odlicno izgledaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boje im nisu najoriginalnije, tu se slažem, ali su ih pošteno napravili tako da je kvalitet zaista veoma dobar.

      Delete
  8. krasna je boja, i dobro it paše :D

    ReplyDelete
  9. boja je fantasticna! moracu da nabavim jos neki njihov lakic :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...