09 September 2013

Golden Rose Holiday 53


Golden Rose Holiday 53 je lak o kome ne bih ni razmišljala pod uobičajenim okolnostima, no ispostavilo sa da je savršena zamena za OPI Jinx, a meni se neočekivano dopalao kako mi Jinx stoji. Kako je ipak u pitanju boja veoma netipična za mene i za koju nisam bila sigurna koliko bih je često nosila, odlučila sam se za jeftiniju varijantu. Golden Rose Holiday lakovi imaju 11,3 ml i koštaju oko 250 dinara u zavisnosti od toga gde ih kupujete. U Kristabell koštaju tačno 250 dinara.


Golden Rose Holiday 53 is a polish I probably wouldn't take into consideration under regular circumstances, but it turned out that it is a perfect dupe for OPI Jinx and I unexpectedly liked how Jinx looks on me. Nevertheless, as this is an unusual colour for me and I was unsure how often I'd wear it, I opted for the cheaper version. Golden Rose Holiday come in 11.3 ml bottles and cost about 2 €.


Prava boja ovog laka je breskvasto-koralno-narandžasta sa zlatastim šljokicama, ali od tona kože zavisi koja će boja doći do izražaja. Na meni ovaj lak izgleda skoro neonski narandžasto. Nijansa narandžaste mi se dopada, neonski momenat nešto manje, ali taj ton se video samo u pojedinim momentima i odlučila sm da pređem preko njega. Ovaj lak je voema upadljiv. Dobila sam dosta pohvala, čak od ljudi od kojih ne bih to očekivala i pre svega od ljudi koji inače ne obraćaju pažnju na to šta imam na noktima (dakle od muškaraca :D). Poput drugih teksturisanih lakova, maže se veoma lepo i suši baš brzo, što je odlika ovih lakova koja mi se najviše dopada.


The real colour of this polish is peachy-coraly-orange with gold glitter, but it depends on your skin tone which colour will be the most prominent. On me this polish looks almost neon orange. I like that shade of orange, a bit less the neonness, but that tone was visible only in certain angles so I decided to disregard it. This polish is very noticeable. I got many compliments for it, even from people I wouldn't expect to compliment me and especially fro people who normally don't pay attention to what I have on my nails (i.e men :D). Like other textured polishes, this one went on smoothly and dried very fast, which is the trait of these polishes I like most.


Prve četiri slike su snimljene na suncu, poslednje dve u senci. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


The first four photos were taken in sunlight, the last two in shade. I have two coats of polish and no top coat.


36 comments:

  1. Pravi JINX <3 Obozavam ga ;)

    Kada muskarac pohvali nokte, to je onda stvarno prava stvar :D

    I u mom slucaju, najveca prednost ovih lakova je ultra brzo susenje :)

    ReplyDelete
  2. predivan je i stvarno je odlična zamjena za OPI Jinx, a za puno manju cijenu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično rešenje za one koji žele Jinx, a ne žele ili ne mogu da plate cenu OPIja.

      Delete
  3. Nosila sam ga tokom cele prosle nedelje, zaista je predivan i upecatljiv i mnogo ti lepo stoji, a slazem se da kada muskarac pohvali nokte onda je to stvarno poseban lak (jer im je upao u inace suzen i ogranicen vidokrug :mean: ) :D

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ništa ne moram da ti pričam onda. Sigurno si i sama primetila kakav efekat ima ovaj lak.

      Delete
  4. Zene poludele za holiday gr lakovima :) Jedan ce biti moj! :D

    ReplyDelete
  5. Kad Prase kaze da su isti sa OPI onda stvarno vredi kupiti ovu jeftiniju varijantu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno su isti. Poredila sam ih, mada ne na noktu, i sasvim su isti.

      Delete
  6. Mnogo mi se sviđa! Dvoumim se da li da uzmem ovaj ili onaj malinasti, zaboravih koji je tačno broj, ali već si radila recenziju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malinasti #56 je nosiviji, a ovaj je upadljiviji.

      Delete
  7. Ova boja fantastična, a tvoje nokti prelepi kao i uvek. Da nisam zapela da skupim Bondice, verovatno bih ga probala. Samo što svi menjaju lakove češće od mene, pa niko ne zna da mi kaže koliko su ovi lakovi postojani? Meni znači da mi bude na noktima što duže, zato sam Bondicama toliko i očarana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teksturci su generalno postojani. Meni je Zoya Chyna stajala na noktima punih šest dana.

      Delete
    2. Meni Bondice traju po 7 dana bukvalno i zato su me kupile Ranije namažem lak i operem čašu, nema laka na kraičku. Da ne govorim da sam uvek stavljala bazu. Svi koji se bave manikirom, a sa kojima sam pričala, rekli su mi da imam masnu nokatnu ploču.

      Delete
    3. Poslednji put mi je lak stajao 7 dana pretprošle godine, a i ova Zoya se toliko zadržala samo zato što nisam bila u prilici da promenim lak. S druge strane, proverila sam joj trajnost :D

      Delete
    4. Gde kupuješ Zoya lakove?
      Ja nisam često u prilici da promenim lak, a i radim sve kućne poslove između ostalog, te mi je i sa te strane trajnost važna:)

      Delete
    5. Verujem da ti je trajnost važna, a posebno u slučaju skupljih lakova gde valjda svi želimo da dobijemo vrednost shodno ceni koju smo platili. Zoya lakove kupujem kod uvoznika - Ultra Sun. Oni su na Novom Beogradu, blizu Piramide, a šalju i pouzećem (imaš sliku i link gore desno na mom blogu).

      Delete
  8. Mnogo je lep, lepši mi je od #56. Obožavam teksturce, odlični su u svakom pogledu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, primetila sam da se tebi više dopadaju te jače, jarke boje.

      Delete
  9. Stvarno je divan. :)
    I odlicno ti stoji.. Nije mi ni neobican na tebi iz nekog razloga. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Meni je bio baš baš neobičan, ali ne i neprijatan kao na primer oni jarki DJ lakovi.

      Delete
  10. Za ovaj sam mislila da će biti "too much" za mene, ali mi se ipak baš svidio. I stvarno ti lijepo stoji.

    ReplyDelete
  11. super je, krasno izgleda... i vjerujem da je dostojna zamjena jinx-u :D

    ReplyDelete
  12. That's beautiful! Such a juicy and vibrant shade! Love it on you! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  13. meni je prelep, a stoji ti bolje nego što bi se pomislilo (ne umem tačno da objasnim šta sam ovim mislila :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da razumem šta si htela da kažeš i hvala ti :D

      Delete
  14. Prelep je. I stvarno ti divno stoji!

    ReplyDelete
  15. Prelep je! Jedan od teksturaca koje sam cak i ja uzela u obzir.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...