17 September 2013

Essence Colour & go 154 Pink & Proud


Predstavljanje novih Essence Colour & go lakova počinjem lakom sa najnižim rednim brojem i ići ću istim redom kao u uvodnom postu. Essence lakovi ne sadrže DBP, toluen, formalinski rezin i kamfor. Imaju 8 ml i koštaju 219 dinara. Mogu se nabaviti u DM i Lilly drogerijama, kao i u Mauricius parfimerijama.


I shall start individual posts on new Essence Colour & go polishes with the one that has the lowest number and I shall work my way through as I did in the intro post. Essence polishes are big 5-free (don't contain formaldehyde, dibutyl phthalate (DBP), toluene, formaldehyde resin and camphor). They come in 8 ml bottles and have wide, flat, rounded brush.


Ružičasto nije moja boja, ali ovaj lak je veoma fina mešavina ružičaste baze i krupnog srebrnog šimera koja kada se namaže meni izgleda lila, ne roze. Finiš mu je, kao što sa slika možete videti, čista folija i kao takav nema neku dubinu. Na slikama možda možete spaziti tragove mazanja, ali ovaj lak ima tako snažan metalik odsjaj na direktnom svetlu da se to ne vidi, a u senci se ti tragovi ionako ne primećuju.


Pink isn't my colour, but this polish is such a fine mixture of pink base and large silver shimmer that to me it looks lilac, not pink. As you can see from the photos it has foil finish and as such it looks quite flat. You may catch a glimpse of brush strokes in the photos, but in person this polish has such a strong metallic shine in direct light that those aren't visible at all and they can't be seen anyway in shade.


Veoma sam se prijatno iznenadila kada sam videla da se puna boja i potpuna pokrivenost dobijaju iz samo jednog sloja. Naravno, dva sloja su preporučljiva za povećanje trajnosti laka. Kao što sam spomenula u uvodnom postu, imam utisak da je Essence unapredio formulu lakova te ovi sada nisu ni gusti ni retki nego baš kako treba. Prilično se brzo suši. Zbog dobre pigmentacije mislim da će ovaj lak biti dobar za pečatiranje.


I was very pleasantly surprised when I saw that this polish gives full and even colour and complete opacity in single coat. Of course, two coats are recommended to increase wear. As I mentioned in intro post, I have a feeling Essence improved the formula of polishes and these are neither thin nor thick but just right. This one dries fast. Due to good pigmentation I think this polish will be great for stamping.


Prve četiri slike su snimljene na direktnom suncu, druge četiri u senci. Imam jedan sloj laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


The first four photos were taken in direct sunlight, the other four in shade. I have one coat of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


25 comments:

  1. Nije moja boja, ali interesantno deluje. Super sto su popravili kvalitet lakova. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Palo mi je na pamet da možda nisu popravili kvalitet, nego sam sada sigurno dobila nevine lakove pa nisu zgusnuti od silnih otvaranja. Nadam se da su ipak oni unapredili formulu i da mi nismo baš tolika stoka .

      Delete
  2. Interesantan je. Nikako ne mogu da zamislim ove nijanse na tebi. Dobro je sto su popravili kvalitet lakova :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totalno mi je neobična boja, ali zato što je folija nije mi smetala.

      Delete
  3. Nije tvoja boja, ali ti ide uz ten i deluje zanimljivo. Jedina ruzicasta i to ne cisto ruzicasta za koju mi se cini da si pominjala da zelis je OPI koji ja imam - My very first.. Da li si ga nabavila? Interesuje me jako kako bi to na tvojim noktima izgledalo, mada mislim da bi ste se lepo slagali. Izvini na referatu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam nabavila Knockwurst. Probala sam ga, ali mi se nije svidelo kako mi stoji. S druge strane, zaljubila sam se u Don't Pretzel My Button.

      Delete
  4. Bas je lep! Mozda nije tvoja boja ali ti bas stoji. Ja sam ranije imala jedan ovakav, ali mi ga je baka maznula, tako da bih mogla bas ovaj da uzmem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj ima nekoliko prednosti (pokrivnu moć i brzinu sušenja pre svega) tako da ti ga zdušno preporučujem.

      Delete
  5. Nikako nije moja boja, iako lepo deluje na fotografijama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I uživo je veoma lep. Možeš misliti koliko je zanimljiv kada se čak i meni dopada.

      Delete
  6. bas je zanimljiv, super izgleda na suncu :)

    ReplyDelete
  7. potpuno neobična boja, nisam videla ništa slično. čudno mi je da te vidim s njim, iako ti odlično stoji. kako se lako naviknemo da vezujemo ljude za određene boje, tj suprotno, da ih ne vezujemo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima smisla kada neko poput nas obično nosi neke boje i nikada ne nosi neke druge boje. Meni su ove situacije kada dobijem nešto što inače sama ne bih kupila ili kada na druženjima isprobavamo lakove odlična prilika da vidim kako bi mi stajalo nešto što normalno ne nosim. Tako sam se zaljubila u Jinx.

      Delete
  8. Baš je zanimljiv, dopada mi se kako izgleda na tvojim noktima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. I meni se neočekivano svidelo kako mi stoji.

      Delete
  9. Oh wooow, this really is amazing - so gorgeous!

    ReplyDelete
  10. This is really beautiful! It's a shimmery pink, so it totally speaks to me. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  11. Nisam ljubitelj ovakvih lakova, ali mislim da mogu lepo da se iskoriste uz nail art :)
    Lepo ti stoji :*

    ReplyDelete
  12. Da znas da mi se ovaj najvise dopao, u mom je fazonu skroz :-)

    Moram i ja da nabavim te pecate konacno, nego sve mi drugo prece od toga :-)))

    Ps. cekam neke lepe jesenje preporuke ;-D

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Počela sam sa jesenjim preporukama - Zoya Envy je prva. Biće dosta zelemaća.

      Delete
  13. Hi ! This coulour is such beautiful, I love Essence polishes !!! I did a review too with my favorites !!
    Your blog is very nice !
    Kisses =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. I'll check out your faves.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...