28 March 2014

China Glaze Merry Berry


Ovo je lak koji sam priželjkivala čim se pojavila najava, ali nisam žurila da ga kupim jer imam već dosta crvenih lakova slične nijanse. Kako sam u međuvremenu neke razdelila, a neke potrošila lako sam odlučila da uzmem ovaj. Ovo je i prvi lak koji sam kupila ove godine. China Glaze lakovi sadrže 14 ml i mogu se kupiti u Alexandar Cosmetics i kod njihovih distributera.


This is the polish I have wanted ever since the previews appeared, but I didn't rush to buy it because I have already had many similar red polishes. I have used up some of those polishes and gave some of them away in the meantime so it was easy to me to get this one at last. This is also the first polish I bought this year.


Merry Berry (80643) je jedan od 12 lakova iz Holiday Joy praznične kolekcije iz 2012. godine. Ovo je crvena krema ljubičastog podtona i veoma visokog sjaja. Poput većine China Glaze lakova koje imam veoma je pigmentovan, a nije gust. Nanosi se veoma lako. Mogao bi da se nosi i samo iz jednog sloja, ali ja na slikama imam dva. Brzina sušenja mu je prosečna. Treba paziti da ne dospe na zanoktice jer će ih obojiti.


Merry Berry (80643) is one of 12 polishes from Holiday Joy seasonal collection from 2012. This is a red creme with berry undertone and very high gloss. Like most of China Glaze polishes I own it is very pigmented without being too thick. It goes on really smoothly. It could be a one-coater, but in these photos I have two coats. Drying time is average. You should take care not to get this polish on your cuticles because it will stain them.

26 comments:

  1. Beautiful finish, looks great on your nails!
    Wish you a great weekend!

    ReplyDelete
  2. It's a gorgeous red, I didn't buy it, but I might have to re-think that LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well I didn't buy it before I had emptied a bottle of similar red polish.

      Delete
  3. Prelepa boja! Imala sam sličan od Rimmela pre nekoliko godina ali nije bio dobar. Trebalo je dati minimalno 3 slojeve.
    (Nadam se da nema u tom tekstu puno grešaka. Učim srpski dakle nisam sigurna ;) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema mnogo grešaka i veoma mi je drago što učiš srpski.
      Sličan Rimmel nisam probala, a ovaj je veoma dobar pa ga preporučujem ako možeš da ga nabaviš.

      Delete
  4. Stigao na red ovaj lepotan da se prikaze :) Ja sam ga nosila i letos, mislim da je boja za sva godisnja doba.

    ReplyDelete
  5. Ovakve crvene nikad nisu na odmet. :) Divan je.

    ReplyDelete
  6. dobra boja, osobno baš volim cg lakove :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ne volim njihovu četkicu, ali lakovi su uglavnom odlični.

      Delete
  7. Baš je lep. Ja sam ga skroz smetnula sa uma,ali stvarno lepa boja :) Mada, verovatno ću ga opet zaboraviti do njegove sezone

    ReplyDelete
  8. divan je, baš nekako ukusan :D

    ReplyDelete
  9. Kada bih morala da biram jedan lak da ga svakodnevno mažem, to bi bila ovako neka nijansa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veoma je nosiva i elegantna boja, a nije dosadna tako da bih se i ja verovatno odlučila za ovakvu boju da moram da izaberem samo jednu.

      Delete
  10. Ja sam ga zelela al ipak nije dosao do mene :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...