30 March 2014

Matching Manicures - video igra


Današnji usklađeni manikiri su inspirisani vide igrama. Pošto je moje iskustvo sa igrama veoma skromno, a ono što igram ili sam igrala je suviše kompleksno da bih mogla da prenesem na nokte odlučila sam se za jednu od prvih igara koje sam igrala - Space Invaders. Jednostavnost dizajna mi nije pomogla jer je ovaj manikir jedan veliki neuspeh, no ipak sam želela da vam ga pokažem i da vas zamolim za savet. Kako se vi borite protiv "končića" koji se stvore od laka? Lakovi koje sam koristila su Don Juan One Coat OC229 i Don Juan LK101.


Today's Matching Manicures are inspired by video games. Since my gaming experience is very modest and most of the games I play or have played are too complex for me to turn into a manicure I settled on one of the first games I have ever played - Space Invaders. Simplicity of this design didn't help me because this whole mani turned out to be a big fail, but I wanted to share it with you and as you for advice. How do you deal with nail polish "threads"? Polishes used for this mani are Don Juan One Coat OC229 and Don Juan LK101.







16 comments:

  1. You should try using acrylic craft color - it's much easier to work with...
    Your nail art brings back memories of the first games - well done!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know acrylics should be easier to work with. I just never got round to buying any to see if I could handle them well.

      Delete
  2. Jao lepe uspomene :3 Obozavala sam da je igram kad sam bila mala =^.^=

    ReplyDelete
  3. nije neuspeh, može se reći da je apstraktna verzija, a i odmah sam prepoznala o lčemu se radi :)

    ReplyDelete
  4. Ne znam na koju igricu misliš, ali manikir u svakom slučaju nije neuspeh, mnogo mi se dopada kako izgleda. Končići su mi se ranije stvarali samo kad stavim lak na papir i odugovlačim sa izradom dizajna i onda se taj naneti lak na papiru počne brzo zgrušavati tj. sušiti...Od tada, stavljam malu količinu za koju sam sigurna da ću je brzo iskoristiti i od tada nemam problema sa tim. Bolje nanositi češće lak na papir, nego veliku količinu koja se zgrušava. Isto tako, ako je lak star onda je veća mogućnost pojave končića.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da se stvaraju kada se lak osuši zato i jesam stalno dodavala svež lak. Možda je do podloge koju sam koristila kao paletu. Koristim stari CD, a možda bi papir bio bolji.

      Delete
  5. Meni je manikir genijalan, baš je onako u ,,pikselima'' :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. "pikseli" su bili namerni, končići nisu :D

      Delete
  6. ma manikura ti je odlična, meni to sasvim vjerno izgleda <3
    izgleda da ti je lak bio malo pregust, zato se stvaraju končići ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da se sušio brže nego neki drugi lakovi koje sam koristila.

      Delete
  7. Iskreno, nemam pojma o kojoj je igri riječ ali prepoznajem "figure" :)
    Super je ispalo!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sami invaderi su veoma prepoznatljivi čak i među ljudima koji igru nisu igrali.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...