02 March 2014

Matching Manicures - Saran Wrap Mani


Za današnju temu za usklađeni manikir je odabram saran wrap manikir, tj. manikir napravljen uz pomoć zgužvanog celofana. Ovaj manikir se radi veoma jednostavno - na sloj suvog laka za nokte se nanosi sloj drugačijeg laka za nokte i potom se zgužvanim celofanom tapka po tom sloju kako bi se lak na pojedinim mestima skinuo. Na taj način se može dobiti zanimljiv mramoriani efekat ako se koriste prigodni lakovi. Moj izbor na žalost nije tako uspešan i krajnji rezultat, mada lep, nije jasno da je postignut ovom tehnikom. Za bazu imam Morgan Taylor New York State of Mind, a za gornji sloj sam odabrala Color Club Golden Girl. Da li zbog grbavosti NY State of Mind ili zbog stepena zgužvanosti celofana moj manikir izgleda kao da je rađen sunđerom, što nije bila ideja. Dopada mi se ovaj starinski, vremešeni izgled.


This week's Matching Manicures theme is saran wrap mani, ie. manicure done with cellophane. This is a simple mani to do - you apply a fresh coat of polish over dry coat of different polish and tap over it with bunched up cellophane in order to remove some of the upper layer, thus allowing the bottom colour to show. You can achieve very nice marble effect this way if you choose your polishes well. My choice, sadly, wasn't that great and the end result, while beautiful, isn't clearly saran wrap manicure look. I picked Morgan Taylor New York State of Mind for my base colour and Color Club Golden Girl for my upper layer. I don't know if it is due to bumpiness of NY State of Mind or because of how bunched up my cellophane was, but my mani looks as if it was sponged, which wasn't my intention. I do like this antiquated look though.






26 comments:

  1. Čitam naslov i mislim se kakav je sad ovo šaran manikir. :))) Ne znam kako treba da izgleda, ali meni deluje sasvim ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, mana pisama sa dijakritičkim znacima...
      Šare treba da budu krupnije nego kao sa sunđerom.

      Delete
  2. Oh - this looks like a beautiful piece of rock on your nail, gloomy and mysterious!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Maria. I love how you described it. I love rocks and minerals and have a decent collection of those and any time my mani reminds me or someone else of a rock I'm very pleased.

      Delete
  3. Ni ja nisam upoznata sa tehnikom :D al mi se dopada kako je ispalo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tehnika je veoma jednostavna i manje zamazujuća od sunđera. Mislim da bi ti baš lepo mogla da uklopiš neke pastelne boje ovom tehnikom.

      Delete
  4. Mislim da je prelepo ispalo u svakom slucaju, posebno sto izgleda tako starinski.

    MT New York State of Mind je mnogo lep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I meni se dopada taj starinski izgled, a sasvim neplanirano je ispalo tako.

      Delete
  5. Replies
    1. Hvala ti. I meni se sviđa, ali mi je žao što se ne vidi da je u pitanju ova tehnika jer mislim da je ipak ideja i da se vidi jasno da je odgovoreno na temu.

      Delete
  6. Meni se manikura baš sviđa manikura jer je drugačija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Volela bih da je jasnije koja je tehnika korišćena, ali nije mi se skidao NY State of Mind.

      Delete
  7. tvoji su se lakovi tako stopili da meni izgledaju kao jedan, i takvog bih rado imala i sama :D

    ReplyDelete
  8. Zanimljiv efekt iako nije kako si planirala!
    Me like :)

    ReplyDelete
  9. ovo je fantastično, ispalo ti je mnogo dobro! ja nikako da se nakanim da radim sw :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prijatno sam se iznenadila koliko je ovo čista tehnika. Skoro da nisam morala da čistim posle tapkanja.

      Delete
  10. Meni se sviđa kako ti je ispalo,volim ovu tehniku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ja sam je sada prvi put probala pa nisam znala šta da očekujem.

      Delete
  11. Moram i ovo da pohvalim, vrlo inspirativno :)
    Podseca me na neku epsku fantastiku, ne znam sto :)
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. Volim epsku fantastiku pa samim time volim i što te moj manikir podseća na nju :*

      Delete
  12. Mislim da ti je skroz kul ispalo :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...