22 August 2014

MoYou Nails 84


MoYou Nails pločica koju danas predstavljam je za neko vreme poslednja od starih pločica koju ću vam pokazati. Stigla mi je pošiljka sa novim pločicama u MoYou Nails ponudi i želim da vam prvo pokažem njih pre nego što se vratim ovim pločicama iz standardne postave. Usput, preporučujem vam da se prijavite na MoYou Nails newsletter jer često imaju vikend rasprodaje o kojima ne stižem da vas obavestim.

MoYou Nails image plate I am showing you today is the last one of the older plates I will show you for a while. I have received a shipment of newly designed and made stamping plates and I'd rather show you those before I get back to the ones that have been available for some time. I'd also recommend subscribing to MoYou Nails newsletter because they often have weekend and flash sales I usually don't get to inform you about.

MoYou Gold preko Essie Decadent Dish

Pločica pod brojem 84, poput nekoliko prethodno predstavljenih pločica, ima četiri motiva dimenzija 16x12 mm i jedan nezavisni cvetić. Mislim da bih nekom prilikom mogla da napravim manikir koristeći samo te pojedinačne cvetiće sa različitih pločica. Nisam do sada uzela da proverim da li se neki od njih dovoljno uklapaju za dobar manikir.

Image plate #84, like several other stamping plates I have previously reviewed, has four 16x12 mm and a standalone flower. I think I should do a mani using only those independent flowers from different image plates. I am yet to check if some of them would go well together in a full mani.

MoYou Blue preko Essie After School Boy Blazer

Ono što mi je zanimljivo je da se slika ove pločice na sajtu razlikuje od stvarne pločice u celom jednom motivu. Na slici na sajtu se gore desno nalazi floralni ram, koji ne znam kako bi se izgledao na noktu, a na pločici se na tom mestu nalaze izlomljeni zraci, koji u mojoj odabranoj kombinaciji boja mene podsećaju na film Metropolis. Preostala tri motiva imaju verziju za francuski manikir na pločici 81.

What I find interesting is that depiction of this image plate on the website differs from the actual plate in one whole full nail design. The website image has a floral frame as the upper right motif, which I don't know how well would fit a nail, but the stamping plate itself has zig-zag rays, which in my chosen colour combination remind me of Metropolis. The other three full nail designs have French tip versions on MoYou Nails 81.

Kiko Silver preko Essie Over the Edge

Po pitanju kvaliteta i jednostavnosti upotrebe, ova pločica je očekivano odlična. Ne zahteva preterano traženje uglova za grebanje niti za prenošenje slike. Takođe nije neophodno čistiti je posle svakog transfera, što olakšava upotrebu i ubrzava rad. Sve motive osim pahuljica sam pečatirala MoYou Nails lakovima i žao mi je što nemam i srebrni njihov lak jer je ovaj Kiko koji koristim malo nezgodan i sklon razmazivanju. MoYou Nails zlatni se već pokazao kao savršen zlatni lak za pečatiranje i ne sumnjam da je srebrni podjednako kvalitetan.

In terms of quality and simplicity of use, this plate is expectedly excellent. It doesn't require much looking for scraping and transferring angles. It also doesn't need to be cleaned after every transfer, which makes the process easier and faster. I have stamped every motif except the snowflakes with MoYou Nails stamping polishes and I am sorry I don't have their silver polish as well because this Kiko I use is prone to smudging. MoYou Nails Gold has already proven itself as the perfect gold stamping polish and I have no doubt that Silver is just as good.

MoYou Nails Yellow preko Essie Vested Interest

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Sve pločice koštaju 5,82 € (4,99 £), ali ova pločica je trenutno na sniženju i košta 3,99 £. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. All images plates are 4,99 £, but this plate is currently on sales and retails for 3,99 £. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

Image plate 84
http://moyounails.com/shop/image-plate-84/



16 comments:

  1. I love your MoYou posts - and I like all of these - actually in the same order as they are shown :)

    ReplyDelete
  2. All the manis are awesome but my favorite is the last one. The plate is really tempting for me, I like the patterns very much! Have a great Friday and weekend!

    ReplyDelete
  3. prva i druga manikura su mi krasne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Malo mi se treća razmrljala, ali to je do laka.

      Delete
  4. prelepe kombinacije, ovaj motiv preko plavca mi je najlepši

    ReplyDelete
  5. Svi su super ali mi je najlepsi plavi motiv preko ASBB. ;)

    ReplyDelete
  6. All the manis are absolutely perfect !!!

    ReplyDelete
  7. Sviđa mi se ova plavo crna kombinacija :)
    Baš gledam cijenu pločice, hmmm za tu cijenu su mi onda malo draže MoYou pločice, imaju više uzoraka na jednoj pločici (12 komada na XL pločici) i uzorci su većih dimenzija...

    ReplyDelete
    Replies
    1. MoYou London je zaista napravio revoluciju u pečatima tim pločicama i motivima koji pokrivaju celu pločicu.

      Delete
  8. They are all pretty, but I like the first manicure the best.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...