13 February 2015

MoYou Nails 118


Danas je na redu jedna od novijih MoYou Nails pločica sa eklektičnim izborom motiva za francuski manikir.

Plate 118
http://moyounails.com/shop/plate-118/

Stamping plate I am about to show you is one of newer MoYou Nails image plates with an eclectic selection of French tip designs.


MoYou Nails White preko Don Juan OC229

Na MoYou Nails 118 pločici se nalazi šest motiva za francuski manikir dugačkih 6 mm i širokih 15 mm. Neki od ovih motiva se nalaze u verziji za ceo nokat na drugim MoYou Nails pločicama (124, 125 i 126). Sve su slike dobro urezane i prenose se odlično.

Rimmel Black Cherries preko Don Juan OC230

MoYou Nails 118 image plate has six French tip designs that are 6 mm long and 15 mm wide. Some of these images come in full nail size on other MoYou Nails stamping plates (124, 125 and 126). All designs are well etched and transfer perfectly.

MoYou Gold preko Essence The green and the grunge

Ponovo sam primenila taktiku koju sam koristila ranije za pečatiranje motiva za francuski manikir - nisam pečatirala celu sliku već samo onoliko koliko bi izgledalo dobro na mojoj dužini noktiju, što je otprilike pola slike. Nema potrebe za traženjem posebnih uglova i smerova za grebanje ili preuzimanje slike. Jedini motiv koji zahteva precizno nameštanje je centralni, cvetni motiv i njega sam pečatirala od slobodne ivice ka korenu nokta. Sve druge slike sam pečatirala zdesna na levo. Pločica se ne mora čistiti posle svakog transfera.

crni pečatni preko Don Juan OC254

I have used the same technique I did the last time I stamped French tips - I didn't transfer entire images, just as much as would look good on my nail length, which is about half the image. There is no need to look for scraping or pickup angles. The only design that requires precise positioning is the central floral image, which I had stamped from free edge towards nail base. I had transferred all other images from right to left. Image plate doesn't need to be cleaned after each transfer.

crni pečatni preko Essence That's What I Mint!

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Don Juan OC257 preko Flormar 400

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

12 comments:

  1. Teško je odlučiti koji su najljepši, meni se svi sviđaju :) Ali eto izdvojit ću ove zadnje :)

    ReplyDelete
  2. They are really pretty - but I think I prefer full-nail stamping...

    ReplyDelete
    Replies
    1. As do I, but this is an interesting twist I like to take sometimes.

      Delete
  3. Ne znam koji mi se vise svidja :D
    nekako mi je ovaj sa dj one coat mozda najefektniji zbog kontrasta boja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pretpostavljam da misliš na crno-beli ;) Ima ih četiri sa DJ OC lakovima :D

      Delete
  4. Sviđaju mi se ovi pečatići za francusku manikuru... pogotovo onaj sa natpisima crno bijeli i onaj zlatni i zeleni. ;)

    ReplyDelete
  5. ovo frenč pečatiranje me je stvarno odlično! mada mislim da ne bih uspela da ga izvedem. poslednji mi je nekako najlepši, iako je možda najnežniji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tebi bi možda dužina noktiju bila probelmatična za ovo pečatiranje, ali zato bi sigurno mogla super da izvučeš slike za pun nokat.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...