05 April 2012

Aura She Bunny 508 + Inglot 204

Aura ima više linija lakova za nokte i ranije sam imala dobra iskustva sa njima. Ne znam kada se pojavila She Bunny kolekcija, ali ja sam je otkrila zimus i odmah sam uzela dva laka - 508 i 021. Prvi zato što sam želela da imam i siv lak, a drugi pošto je u pitanju tamno-crvena boja kakvoj teško odolevam. Cena je bila povoljna - manje od 70 dinara u Lilly drogerijama. Sada ovi lakovi koštaju 75 dinara. Pakovanje je od 5.5 ml.

Aura has several nail polish lines and I've had good experience with them. I don't know when She Bunny collection appeared on the market. I discovered it this winter and bought two polishes - 508 and 021. The first one because I wanted a grey polish, and the second one because it is a shade of red I find hard to resist. They come in tiny 5,5 ml bottles.

Aura She Bunny 508

Boja je lepa srednje-siva koja na prvi pogled deluje krem, ali ima veoma blag biserni sjaj. Divna boja, ali lak je loš. Izrazito se neravnomerno maže i potrebna su tri sloja da se ne vide ćelava mesta. Šteta, jer mi se boja veoma dopada i rado bih ga nosila samog. Četkica mi je neočekivano odgovarala. Jeste mala, ali zato se njome lak može preciznije naneti.

The colour of 508 is nice middle-grey that looks creme at first glance, but it actually has very fine pearly sheen. It was very difficult to apply. It went on unevenly, leaving bald spots. It takes three coats to even things out a bit. Too bad because I like the colour very much and I'd love to wear it on its own. The brush was unexpectedly easy to use. It is small, but suitable for more precise application.

Aura She Bunny 508 + Inglot 204

Dodala sam Inglot 204 ljuspice kako bih prikrila nesavršenosti Aurinog laka.

I've added Inglot 204 flakes to cover up the imperfections.


No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...