30 April 2012

Gabrini Diamond D63

Moj prvi Gabrini lak posle mnogo godina. Ranije nisam imala nijedan iz Diamond kolekcije i na sajmu sam iskoristila priliku da uzmem jedan da isprobam kakav je. Nigde u centru Beograda ne mogu naći ove lakove, a da nisu veoma sumnjivog izgleda, tj. da ne deluju kao da su otvarani i/ili stajali godinama. Ne ide mi se u Zemun ili blok 70 samo zbog kupovine nekoliko lakova za nokte.

This is my first Gabrini polish in years. I haven't had one from Diamond collection and the Cosmetic fair in Belgrade was an opportunity for me to buy one and try it out.

Gabrini Diamond D63

Pakovanje je od 13 ml. Na sajmu je ovaj lak koštao 70 dinara. Na ulici košta 100 dinara i više, a kod Kineza ne znam koliko koštaju. Miris Gabrini lakova je ozloglašen i zaista je jak i nadražuje nozdrve.

The bottle contains 13 ml of polish. The smell of Gabrini polishes is infamous - it is very strong and irritating.

Gabrini Diamond D63

Kao i drugi lakovi koji su ovoliko napakovani šljokicama, ovaj lak je bio noćna mora za mazanje. Prozračan je i sa tri sloja. Iako je folija, na nekoliko noktiju se vide tragovi četkice. Deluje zamatirano.

As is the case with some other polishes that are this packed with glitter, this one was a nightmare to apply. It is translucent even with three coats. Even though it is a foil, brush strokes are visible on several nails. It is sparkly, but not glossy.

ovo je bilo vatreno krštenje za moju tačkalicu

Kada sam videla ovaj post od Loodieloodieloodie morala sam i ja da izvadim svoju tačkalicu i da ukrasim osnovni lak. Boje koje sam odabrala za tačkice su Golden Rose with protein 303 i Don Juan LK172. Ovaj manikir mi se veoma dopadao i verovatno bih ga držala duže na noktima da nisam dva dana kasnije na kuglanju polomila dva nokta.

After seeing this post by Loodieloodieloodie, I had to take out my dotting tool and embellish the dull silver base colour. The colours I picked for dots are Golden Rose with protein 303 and Don Juan LK172. I liked this mani very much and I'd have left it on much longer if I hadn't broken two of my nails two days later while bowling.

Goth Hello Kitty odobrava ovaj manikir



No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...