22 April 2012

Miss Sporty 425

Ovom laku sam prišla sa velikom dozom rezerve posle prethodnog iskustva sa Miss Sporty lakom. Želja da isprobam novu, neobičnu boju je prevagnula da uopšte kupim ovaj lak, a i posle mi je bilo potrebno dosta vremena da se nakanim i da ga namažem.

I approached this polish with a high level of caution after my last experience with Miss Sporty nail polish. Desire to try out a new, unusual shade was the driving force that made me buy this polish in the first place, but it dit take me some time to make myself to try it out.

Miss Sporty 425

Prvi sloj me je bacio u očajanje - redak, neravnomeran sa gomilom ćelavih mesta. Drugi sloj je dao prilično ujednačenu boju. Boja je plavo-siva sa naznakama ljubičaste. Lak se suši brzo. Nema razlike u sjaju između samog laka i laka sa Seventeen nadlakom (na slici je sa nadlakom). Posle tri puna dana lak izgleda isto, samo se na vrhu pojavila bela linija.

I was desperate after the first coat - it was too thin, uneven and with many bald spots. Nevertheless, the other layer evened everything out. The colour is bluish-gray with a hint of violet. It dries fast. The shine it has is the same as the one that Seventeen top coat gives. It looked the same after three days only with slight tipwear.


4 comments:

  1. Taj lak je mnogo lep.. I prilicno neobican zbog tog plavog podtona.. Divna siva boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste zanimljiva boja. Volela bih da vidim kako bi tebi stajala.

      Delete
    2. Sigurno odlicno! :D :D
      Mislim da ta nijansa skoro svima lepo stoji..

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...