09 April 2012

Seventeen Super Shine 493 + Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas

Moj prvi Seventeen lak. Želela sam drugi da uzmem, ali taj nikada nije uvezen kod nas i, po svemu sudeći, neće ni biti uvezen. Zato sam na sajmu kozmetike uzela ovaj koji sam videla kod Sonje i čija me je boja oduševila. Verovatno ga ne bih uzela u parfimeriji jer mu je redovna cena 375 dinara (pakovanje je od 15 ml), a na sajmu je koštao 300 dinara.

This is my first Seventeen polish. I wanted to buy another shade, but that one has never been imported to Serbia. The colour of this one amazed me when I first saw it on Sonja's blog so I bought it. The bottle is of 15 ml.

Seventeen Super Shine 493

Ovaj lak se užasno mazao i za potpunu nepropusnost svetla su mi bila potrebna tri sloja, ali boja je prelepa i mislim da vredi mazati tri sloja da bi se do nje došlo. Brzo se suši pa mi mazanje tri sloja nije teško palo. Boju mu je teško uhvatiti jer je veoma tamna, zacrnjena ljubičasta sa nešto svetlijim česticama. Mene je najviše podsetio na pliš. Deluje kao da ga mogu pomaziti.

This application of this one was terrible. It took me three coats to get full and even coverage, but I think that the beauty of the colour makes up for the effort. It does dry fast so it wasn't that hard for me to put three layers. The colour was hard to capture as it is very dark, blackened purple with lighter shimmer. It reminded me of velvet and royalty.


Istog dana kada sam namazala Seventeen 493 neko je javio na Ani da je u DM stigao dugo očekivani Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas. On je zamena za Re-mix your style Dance nadlak koji je pripadao ograničenoj trend seriji koja nije stigla u Srbiju.

The same day I put Seventeen 493 on my nails, someone informed us on Ana that long-awaited Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas arrived in DM stores. This topper is now part of the regular collection, and it is an exact dupe for (or the same thing as) Dance topper from Re-mix Your Style LE that hasn't been available in Serbia.



Do pojave ovog nadlaka, jedine ljuspice koje su se u Srbiji mogle kupiti su bile Inglot i Essie. Inglot košta 600 dinara, pakovanje je od 8 ml i postoje 4 njihova nadlaka sa ljuspicama u različitim bojama. Za Essie ne znam ni mililitražu ni cenu ni kakva je ponuda boja jer ih ima samo u subotičkom Nail Line-u. Essence Nail Art Special Effect! toperi koštaju 239 ili 269 dinara, bočica je od 8 ml i može se naći samo u DM-ovima koji imaju dupli Essence štand. Inglot lakovi ne sadrže toluen, dibutilftalat, kamfor i formalin, a Essence ne sadrže ni formalinski rezin. Essence i Inglot lakovi se ne testiraju se na životinjama, a Inglot ne sadrže ni sastojke životinjskog porekla.

Until this topper showed up, the only flakies that were available in Serbia were by Inglot and Essie. Inglot is about 6 € for 8 ml. There are 4 Inglot flakie toppers. I don't know anything about Essie flakies. Essence Nail Art Special Effect! toppers cost about 2.5 € for 8 ml and thay are available only in stores that have double Essence stand. Inglot nail polishes are 4-free and don't contain Formaldehyde, Dibutyl Phthalate (DBP), Toluene and Camphor, while Essence is free of Formaldahyde resin too. Essence and Inglot polishes are not tested on animals. Inglot polishes also don't contain animal products so they are vegan-friendly.



Ljuspice se prelivaju u više boja od zelene preko zlatne do bakarno-crvene. Nejednake su veličine i oblika i ima ih dosta u bazi. Mora se preko njih naneti bezbojni nadlak jer se inače osećaju pod prstom (ja na slikama imam Essence Better than gel nails Top sealer). Ne mogu proceniti koliko se lako ove ljuspice skidaju u poređenju sa Inglot 204 ili šljokicama jer sam već imala previše slojeva laka na noktima.

Flakies change colour from green to gold to coppery-red. They are of uneven shapes and sizes and there's plenty of them suspended in the base. They have to be covered with top coat as they are thick. I can't compare the level of ease or difficulty while removing these to the Inglot flakies as I have already had too many layers of polish.




2 comments:

  1. Vise mi se dopada bez ljuspica :)

    Meni su Seventeen lakovi odlicni po svemu osim po sastavu.. Zbog toga je i jaci miris koji mi takodje smeta..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je l' mi veruješ da me je koleginica tako tužno pogledala kada sam stavila ljuspice jer joj se Seventeen toliko dopao? Zaista mu je prelepa boja, ali nisam mogla da izdržim da ne isprobam Night in Vegas :D
      Uopšte ne žalim, inače, što sam uzela ovaj lak, a ne bih ga uzela da nije bilo tebe i tvojih slika.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...