22 February 2014

Kiko 632 Rosso


Sugar Mat je bila sezonska Kiko kolekcija koja se sastojala od 16 teksturisanih lakova - 8 lakova sa šimerom ili šljokicama i 8 jednobojnih lakova bez ikakvog šimera. Ovi lakovi se više ne mogu nabaviti, makar ne pojedinačno. Redovna cena im je bila oko 5 €, ali ja sam ih uhvatila na sniženju za 1,5 €. Pakovanje je od 11 ml.


Kiko Sugar Mat was a seasonal collection that consisted of 16 textured polishes - 8 with shimmer or glitter and 8 without any shimmer. These can't be found any more, at least not individually. Their regular price was around 5 €, but I bought this one at sales for only 1.5 €. The bottle holds 11 ml of polish.


Kiko 632 Rosso (True Red) jedini je teksturisani lak bez ikakvog šimera ili šljokica koji sam ikada kupila. Ostaće jedini po svemu sudeći. U pitanju je klasičan crveni lak, ali sa teksturom. Tekstura mi se nije preterano dopala na noktima jer je delovala kao pesak prekriven crvenom bojom. Nedostajala mu je dubina, dodatna dimenzija. Meni se takav izgled ne dopada, ali ima kome se sviđa te ovaj lak ima nov dom i novu vlasnicu. Za razliku od teksturaca sa šljokicama i šimerom, nanošenjem nadlaka preko ovog laka dobija se sasvim obična crvena krema, ne nešto posebno i drugačije. Na slikama imam dva sloja laka.


Kiko 632 Rosso (True Red) is the only textured polish without any shimmer or glitter I have ever bought. It seems it will stay that way. This is a classic red polish, but with a texture. I didn't like the texture of this one because it looked like sand covered in red paint. It lacked depth and dimension. I don't like that look but there are people who do like it and this polish now has a new home and a new owner. Unlike glittery and shimmery textured polishes this one doesn't look special or different than an ordinary red creme when top coat is applied. I have two coats of polish in photos.

17 comments:

  1. Nisam ni sumnjala da će ti se svideti.

    ReplyDelete
  2. Well, even if you are not really happy about it, the color till is nice ;)

    ReplyDelete
  3. Instantno me podsjetio na ljeto i plazu, ali i meni texturci bez glitera izgledaju cudno. Imam jedan srebrno zlatni i kombiniram ga u gradientu sa bez texturcem sa sljokicama jer mi se drugacije ne svidja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jeste tako plažna boja. Da sam preplanula možda bi mi se i dopao, mada čisto sumnjam. Šljokice ipak dodaju nešto posebno teksturcima.

      Delete
  4. Boja je odlicna, mada su mi isto lepsi teksturisani sa sljokicama. :)

    Al' opet je bolje uradjen od cg varijante.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oba mi se ne dopaadju, ali iz različitih razloga.

      Delete
  5. meni se sviđa i ovakav finiš, imam par hrapavaca bez glittera i totalno su mi cool :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To samo pokazuje koliko su ukusi različiti i dobro je da se može naći ponešto za svakoga.

      Delete
  6. Ni meni bez šljokica nije to to, ovako mi deluje baš kao obojena šećerna pasta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolje tako nego kao pesak po kome je neko prosuo boju, što je moja asocijacija :D Više volim kada imaju šljoke.

      Delete
  7. Ja bih na ovo opalila TC :D jer je boja sama za sebe fenomenalna. Al ipak preferiram sljoke u teksturi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opalila sam bila TC preko - nije izgledao dobro :(

      Delete
    2. Baš deluje blatnjavo pa zamuljano. Ne dobije dubinu.

      Delete
  8. i meni su teksturci bez šljoka čudni, ali je bazna boja dobra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bazna boja je klasična, ali neću više uzimati nesvetlucave teksturce.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...