14 February 2014

Golden Rose Carnival 01

jedan sloj preko Sephora Jealous

Kada su se Golden Rose Carnival toperi pojavili kod nas mislila sam da ću ih potpuno preskočiti. Ne volim resaste šljokice, a ovi toperi ih sadrže. Takođe u ponudi nema čisto crvenih i čisto crnih šljokica, koje bih mogla lako da kombinujem sa svojim lakovima. No pošto sam kod Marije videla sličice ovog koji me podseća na pahuljice nisam mogla da odolim. Poput Rich Color i 3D lakova, Carnival lakovi imaju 11,3 ml i široku četkicu. Koštaju 250 dinara.

one coat over Sephora Jealous

When Golden Rose Carnival toppers first arrived I was convinced I'd give them a miss. I don't like bar glitter and these toppers contain them. They also don't contain clearly black or red glitter, which is something I could easily incorporate in my manicures. But after I had seen pictures of this snow-like one at Marija's blog I caved in. Like Rich Color and 3D polishes, these come in 11,3 ml bottles and with wide brush. They cost about 2 €.

jedan sloj preko Max Factor Max Efect 44 Graffiti

Kao što sa slika možete videti ovo bele šestougaone šljokice u pet veličina i bele crtaste šljokice u bezbojnoj bazi. Šljokice se ne moraju pecati, sem možda ovih najkrupnijih. Ostalih se obično prenesu u dovoljnoj količini već iz prvog sloja. Prilikom nanošenja treba biti oprezan da se šljokice ne naređaju jedne na druge, što bi dalo neravnu površinu, i da ne štrče sa ivice nokta. Baza nije previše sjajna, a površina bude grbava, mada ne previše, pa preporučujem nanošenje nadlaka preko ovog topera. Jedan sloj bi trebalo da bude dovoljan da se površina izravna.

one coat over Max Factor Max Efect 44 Graffiti

As you can see from pictures this polish contains five sizes of white hex glitter and white bar glitter in clear base. You don't have to fish for glitter except maybe for the largest pieces. Glitter payout is otherwise good and one coat is enough. You should take care when you apply this polish not to get pieces of glitter stacked, which would give you bumpy surface, and not to get any glitter sticking out from free nail edge. This one dries to a dull finish and surface gets a bit bumpy so I suggest applying top coat over this topper. One coat should be enough to even things out.


26 comments:

  1. Very cool top coat, it really looks like small snow flakes on your nails. Great combinations.
    I wish you an amazing weekend!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Na koralcu mi liče na pahuljice, ali na plavom me više asocira na sazvežđa.

      Delete
  3. I like this glitter a lot - it's not "too much" and very pretty, over the red one it is especially gorgeous!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. I'm still not sure if I like it or not.

      Delete
  4. Uopšte ne izgleda loše, mada delim tvoje pređašnje mišljenje (ni meni se nisu dopali zbog tih duguljastih šljokica). Sviđa mi se u prvoj kombinaciji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnoge lakove izbegavam zbog tih crtastih šljoka. Ne podnosim ih.

      Delete
  5. Meni je ovo njihov najbolji toper! Prva kombinacija mi je malo lepsa od druge. ;)

    ReplyDelete
  6. Kad su najavili Carnival kolekciju, jedva sam čekala, međutim ni jedan do sada nisam uzela. Zapravo sam i zaboravila na njih, mogla bih napokon da nabavim tri koja me još uvek interesuju, a ovaj je među njima je i ovaj.

    Jako je lep koralac :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod tebe su beše i jeftiniji?

      Delete
    2. Ne, nažalost. Polako su podizali cene, sad je sve kao u Kristabel, ja mislim. Mada s vremena na vreme daju 20% popusta pa može da se prođe jeftinije :)

      Delete
  7. Prva kombinacija deluje tako osvežavajuće, Jealous ima super boju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima super boju za nekoga ko takve boje voli :D

      Delete
  8. Nekako mi bolje ide uz neznije boje. :)
    Skroz zanimljiv topper, a ni ja nisam ocekivala da ce biti nesto posebno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ga nosila preko tamnijih boja pa ne mogu da sudim, ali čini mi se preko svetlih i pastelnih boja da izgleda baš lepo.

      Delete
  9. Imam ga i uglavnom ga mackam na neku bebi roze bazu. I uvek ih ćapkam, jer sam prvih par puta mazala kao normalan lak i veći komadi su mi visili sa ivice nokta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa možeš njih da poguraš nazad ili da ih svučeš sa nokta. Kada bih ovaj ćapkala (nisam čula ranije izraz, a opet mi je sasvim jasno šta pod njime podrazumevaš) čekala bih tri dana da mi se osuši.

      Delete
  10. joj, i ovaj sam lak morala nabaviti nakon fijaska s essence snijega iz winterlanda (ili tako nekako) kolekcije... još ga nisam pokazala na blogu premda sam ga nosila :(

    ReplyDelete
  11. kako dobro ide preko crvenog, a mislim da mi to ne bi oalo na pamet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maria me je anučila nečemu - ako ti lak ne stoji ili ti se ne sviđa, možeš pokušati da ga obogatiš :D To sam ja uradila sa koralcem.

      Delete
  12. Jako mi je drago sto su pruzila sansu ovom lepotanu :) Verujem da ces vec naci jos mnogo divnih nacina da ga nosis sa zadovoljstvom ;)
    I meni se vise svidja u prvoj kombinaciji ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je drago, mada sam sigurna da bih ga preskočila da ga ti nisi onako lepo predstavila.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...