05 February 2014

OPI Alcatraz... Rocks


Teksturisani lakovi su za mene bili najprijatnije iznenađenje prošle godine i drago mi je što groznica za njima ne jenjava i što je ponuda prilično velika čak i kod nas. OPI Alcatraz... Rocks (NL F67) iz San Francisco kolekcije na žalost spada u ograničeni, ekskluzivni deo kolekcije i izgleda da je rasprodat kod nas. Zvučaće smešno ako kažem da sam ga uzela kao zamenu za daleko jeftiniji, ali nama nedostupan p2 Confidential. Ovo je i moj prvi i za sada jedini OPI Liquid Sand lak. Ovi lakovi, poput klasičnih OPI lakova, imaju široku četkicu, 15 ml i koštaju koliko i obični OPI lakovi.


Textured polishes were the most pleasant surprise of the last year and I'm very happy the hype for them isn't passing which makes the range of available textured polishes is quite wide, even here. OPI Alcatraz... Rocks (NL F67) from San Francisco collection for Fall 2013. is unfortunately a limited edition polish and it seems it has been sold out in Serbia. It may sound funny, but I only bought it as a dupe for far cheaper, but just as unobtainable p2 Confidential. For now this is my only OPI Liquid Sand polish. These polishes come in 15 ml bottles, have flat brush and cost just as much as the regular OPI polishes.


Ovaj mastiljavo-teget lak ima sitne ljubičaste šljokice i šljokice mesingano-bronzane boje, koje ponekada svetlucaju zlatno, a ponekada zelenkasto. Kada se osuši bude sasvim mat, za razliku od p2, koji ima vlažan izgled zbog veće koncentracije mesinganih šljokica. OPI je, čini mi se, više teksturisan od p2. Za punu boju su potrebna dva sloja laka. Suši se prilično brzo. Za četiri dana nošenja nisam imala čak ni belu crtu na vrhovima noktiju, što valjda dovoljno govori o trajnosti ovog laka. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


This inky-blue polish has tiny purple and brassy-bronzy glitter, which sometimes flashes green and sometimes gold. It dries to quite a matte finish, unlike p2, which due to the higher concentration of brassy glitter has sort of wet look. OPI also seems to have more coarse surface than p2. It takes two coats for full coverage and colour. It dries quite fast. I haven't had even tipwear during the four days I had this polish on my nails, which I believe speaks volumes about its durability. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.

24 comments:

  1. WOW - this truly is like some kind of rock surface, I love the tiny flashes in it, makes it very alive!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You see, I haven't even thought of the rock it could resemble. Chalcopyrite sounds about right.

      Delete
  2. Replies
    1. Bez ikakve sumnje, zvezda San Francisco kolekcije.

      Delete
  3. Sand style polishes are always very special! I like how does tinny little colorful sand particles shimmer in the light! Great swatch!

    ReplyDelete
  4. Ja ga volim, obozavam, divan je. Mislim da sam njega do sad mazala 5-6 puta, sto je nemoguca misija sa drugim lakovima. Prelep je! Razmisljam o back up-u za ovaj lak. Eto koliko mi se svidja.

    ReplyDelete
  5. If you put top coat (against OPI's directions of use) then this polish is pure magic! I always try the liquid sands top-coated, they are so much more complex that way.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I did that with p2 Confidential and it was pure awesome :D

      Delete
  6. Au jedan od najlepsih teksturaca po mom misljenju.
    Nadam se da cu se dograbiti bar p2 u nekom momentu.

    ReplyDelete
  7. Izgleda da ti imas vise srece sto se postojanosti tice. Drago mi je sto si ga kupila jer je stvarno savrsen! :)
    Jesi li ti to skratila nokte?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nokti mi nemilosrdno pucaju poslednjih nekoliko meseci. I još ih ne mogu lepo oblikovati.

      Delete
  8. Predivan je! Jedini teksturac kojeg STVARNO zelim u kolekeciji :D
    Nazlost, nisam uspela da nadjem p2 kad sam htela da ga kupim.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da su i p2 teksturci LE. Ostaje nada da će Golden Rose napraviti nešto slično.

      Delete
  9. lepotan, baš! kako mi je drago da mi ga je jelena ulovila!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je drago zbog tebe, a i zbog Cici, koja je takođe uz Jecinu pomoć nabavila. Vredi ga imati.

      Delete
  10. predivan je <3
    sad mislim da mi stvarno treba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba ti :D
      Ne znam kakvo je stanje u HR, ali kod nas se izgleda rasprodao.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...