08 February 2014

Maybelline Colorama Neons 188 Electric Pink


Pred Novu godinu sam dobila L'Oreal paketić i u njemu se između ostalog našao ovaj lak. Volim da dobijam lakove na poklon od ljudi koji me ne poznaju jer su velike šanse da ću dobiti nešto što sama ne bih kupila. Na taj način sam otkrila da volim neke boje koje drugačije sama ne bih odabrala. Zato mi je bilo veoma slatko i zabavno kada sam videla da je lak koji mi je zapao hot pink neonac. Nikada sama ne bih odabrala ovakav lak, ali nema razloga da ga ne probam kada je već tu. Maybelline Colorama lakovi imaju 7 ml, koštaju 219 dinara, a tokom februara su na sniženju od 20% u DMu.


This year I got a New Year's gift from L'Oreal and it held this polish among other things. I love to get nail polishes from people who don't know me because chances are great I'll get something I wouldn't buy myself. I have discovered I like some colour I normally wouldn't give a thought that way. That's why I found it cute and funny when I discovered a hot pink neon polish in my package. I'd never pick such polish myself, but there's no reason not to try it now. Maybelline Colorama polishes come in 7 ml bottles.


Ovo je tek drugi neonac koji imam i strepela sam od nanošenja. Na svu sreću, ovaj lak se nanosi prilično ravnomerno i bez ikakvih problema. Kao i svi neonci suši se do polumat finiša i suši se prilično brzo. Bez nadlaka trajnost mu nije sjajna. Počeo je da mi se krza istog dana. Boja je posebna priča. Veoma je jarka i pomalo vuče na ljubičastu. Nisam se osećala neprijano sa ovom bojom na noktima, ali nije mi ni prijala. Da bih je učinila nosivijom za svoj ukus pečatirala sam jedan od motiva sa MoYou Nails 23 pločice. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


This is only the second neon polish I own and I cringed at the thought of application. Fortunately this polish goes on quite evenly and without any issues. Like all neon polishes it dries to a semi-matte finish and it dries quite fast. It doesn't wear well without top coat. It started to chip the same day. The colour is another story. It is very bright and leans a bit towards purple. I wasn't uncomfortable with it on my nails, but it didn't suit me either. To make it more wearable for my taste I stamped an image from MoYou Nails N23 image plate. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


34 comments:

  1. I like the finish, but the sheerness not so much - but I do think you can wear this color!
    Your pinkie looks different in shade, did you layer it over a different color?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think it might be the light or maybe just thinner coats. In person they all looked even. I didn't layer this polish over anything, so it isn't that.

      Delete
    2. OK, thank you so much, I was just wondering :)

      Delete
    3. It's good that you brought it up. I didn't notice it in person, but now that you've mentioned it I can't unsee it. Even in the stamped photo it looks different. Must be thinner coats.

      Delete
  2. lak je sjajan predivna boja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako voliš ovakve boje mislim da je baš ovaj sada na sniženju u DMu i da košta 150 dinara.

      Delete
  3. Uuu Cajo, pink pa jos neon :D
    Mislim da mu fali jos jedan sloj, ali za neonca je fina boja, ko voli. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za slike mu fali još jedan sloj. Uživo ne nužno, mada tako se brzo suši da mi ne bi bio problem da sam prešla bojom još jednom

      Delete
  4. Hahhaha nisam ni krenula da čitam text, setila sam se kako je do tebe dospeo ovaj lak, rečenicom "Neko baš hoće da me vidi sa rozim lakom" :D I dobro ti stoji, malo svežine i promene, ponekad nije loše nositi lak koji nije po tvom ukusu, budi ti istinsku želju za skidanjem i novim lakiranjem, ako ništa drugo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se da to uopšte nije loše (otud i onoliki uvod). Ipak pomaže da se čovek potrudi da pomeri lične granice prijatnosti ili da kreativno pokuša da reši problem kako da ono što mu se ne sviđa učini prijatnijim.

      Delete
  5. Cajo, ti li si? :) ne privlači me baš previše, ali sam uvek za isprobavanje nestandardnih boja- tako se otkrivaju čitavi novi okeani lakova. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam, ja sam :D Ne boj se, neću zaći u pink vode sem možda još neki put, po dužnosti (ako mi zapadne za testiranje).

      Delete
  6. Neon... pink... Cajka, sokirana sam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba li ti čaša vode? Mirišljave soli? Da namažem crni lak? :D

      Delete
  7. Meni se svidjaju Colorama lakovi, jer su mi sasvim solidni s obzirom na cenu. :) Neon nijanse ne volim i svakako ne bih sama kupila, a i one koje dobijem razdelim u neke domove gde će biti voljeni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja baš nemam iskustva sa novim Colorama lakovima, a za neonce se slažem sa tobom i postupam isto. Kupila sam i sačuvala samo jedan neonac (iako je užasan) samo zato što je to moj prvi Color Club lak.

      Delete
  8. o pa ovaj je super, imam zelembaća iz iste linije i strašno je proziran :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledala sam nekoliko recenzija i manje-više se svi slažu da samo ovaj pink valja iz cele kolekcije. Ja mogu da potvrdim da su mu mazanje i pigmentisanost okej (posebno za neonac), ali nije postojan.

      Delete
  9. Imam tri njihova neonca (zeleni, plavi i ljubicasti) i imam love/hate odnos s njima, trebaju bijelu bazu (zeleni), plavi je ok, ali bez bijele baze bas i ne izgleda kao neonac, a predivna polu neon ljubicasta treba barem 4 sloja da dodje blizu onome sto je u bocici, ocajno se maze fuj fuj. Vidim da se i ovom tvoj hot pinkacu prozire nokat nakon dva sloja, al fora je boja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Providi se na slikama, ne i uživo. Makro i slikanje izbliza umeju da pokažu mnogo više nego što se zbilja vidi. Ni tri sloja ne bi bila problematična (brzo se suši), ali postojanost mu je problem.

      Delete
  10. Hihihi mnogo su mi slatke recenzije sa lakovima koje ne bi sama odabrala :)
    Sa pečatima mi je savršen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Prasli. Mogla sam još i nadlak da mu stavim da se vidi šimer u laku kojim sam pečatirala, ali žurila sam da uhvatim svetlo za slikanje.

      Delete
  11. Prepadoh se, na sekund sam pomislila biće smak sveta! Cajka nosi hot pink neonac, oh no?!!
    Onda sam videla doradu pečatiranjem i da, lakše mi je, Zemlja je spašena :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve je u redu. Neće biti apokalipse. Ne još :D

      Delete
  12. E ovo je vec upecatljivo, sto da ne, ja bih nosila da malo zbunim okolinu da sam na tvom mestu :)
    Ljudima je uvek zanimljiviji tudji zivot od sopstvenog i kada su ove stvari u pitanju, pa zato ;)
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alekta, bilo bi lepo da u mom slučaju to nije taktika "zbuni sebe, zbunićeš i protivnika". Ne osećam se prijatno sa ovakvom bojom na noktima.

      Delete
    2. Ipak je bolje od onog Essence nudaca, veruj mi :D
      Naravno, razumem sve to, tako i treba da se ponasas, u skladu sa osecajem sopstvene prijatnosti, i to u svakom smislu. Samo sam istakla momenat drugacijeg odabira u odnosu na ono na sta su ljudi od tebe navikli - verovatno bi svasta pomislili da ti se desilo, kad ono nista posebno :) ;)
      Mnogo pozdrava***

      Delete
    3. Sve je bolje od onog nudaća :D

      Delete
  13. Pogledala sam slike i pomislila kako ti se ukus baš promenio, a onda sam pročitala da boju nisi sama birala :D
    Lepa je boja ovako sama po sebi, ali ni uz mene ne bi išao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zahvaljujući tome što neke boje nisam birala sama otkrila sam da mi se neke boje dopadaju. Ovo nije takav slučaj, ali bio je zanimljiv ekspeiment.

      Delete
  14. Secam se kad je stigao :D em roze, em neonac. Boja malo vuce na onaj Essence sa termo efektom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veoma su slični, a i po formuli i trajnosti su bliski.

      Delete
  15. stoji ti, nekako ti je lepo legao uz ten. ne znam da li ćeš ga još nositi, ali ja glasam sa da :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ipak ću ga proslediti. Mada mi stoji dobro ne osećam se prijatno sa njim na noktima.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...