09 February 2014

p2 Color Victim 500 Eternal


Drugi od p2 lakova koji ću predstaviti je crna krema iz Color Victim linije. p2 ima više linija lakova, ali ne znam po čemu se tačno razlikuju sem po nazivu i obliku bočice. p2 je DMov brend inicijalno posvećen nezi i ulepšavanju noktiju, mada sada imaju i šminku. Može se nabaviti samo u Nemačkoj i Austriji.


The second one of p2 polishes I'll review is black creme from Color Victim line. p2 has several lines of polishes, but I don't know how they differ from each other except in terms of name and bottle shape. p2 is one of DMs brands that was initially dedicated to nail care and nail beauty, but now has make up too. It is available in Germany and Austria.


Da je u pitanju neka jedinstvena boja verovatno bi mi (opet) bilo žao što p2 lakova nema kod nas. No ovo je veoma klasična crna krema. Nešto je bolja od drugih, ali nije bolja od Don Juan OC229. Punu pokrivenost daje iz jednog sloja, ali nije toliko crn kao OC229. Suši se prilično brzo. Što se trajnosti tiče, trećeg dana je počeo da se krza. Ovaj sam lak koristila kao bazu za End It Movement manikir, o kome ću pisati u zasebnom članku. Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan sloj laka i nemam nadlak.


If it were some unique shade, I'd probably be upset (again) that p2 brand isn't available in Serbia. But this is a quite ordinary black creme. It is better than some others, but not as good as Don Juan OC229. It takes one coat for full coverage, but it isn't as black as OC229. It dries quite fast. It started to chip on day three. I used this polish as a base for End It Movement mani, which will get its own post. All photos were taken in daylight. I have one coat of polish and no top coat.


16 comments:

  1. A good black creme is so nice - even if it's not unique, and I Love it with the crosses on :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's not unique, but it is a staple colour in my collection. With cherry red it is the one colour I actually use up. There's always place for another bottle of black polish in my collection.

      Delete
  2. Nije mi jesno kako sam olako sada u Nemačkoj prešla preko njihovog štanda i ne uzeh ništa za negu... Glupo prase :

    ReplyDelete
  3. Skroz je dobar. :)
    Ali send lakovi su mi savrseni, bas su s njima pogodili, kao i GR, od tih jeftinijih varijanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peskići su im odlični. Samo još kad bi ih bilo i kod nas...

      Delete
  4. Caja iz bek. :) Crna je uvek super, mada mi se čini da ova nema baš visok sjaj ili je do svetla?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Caja iz bek in blek :D Nema preterano visok sjaj.

      Delete
  5. Ne moram reci da ti stoji savrseno :)

    Mozda i nema toliko originalnih p2 boja, snimila sam par odlicnih djupova za HE lakove, ali tri peskica su mi tiha patnja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da li imam sva tri? Možda ću na proleće putovati tamo gde ih ima pa mogu da ti ih potražim.

      Delete
    2. Videla sam da imas crni i plavi, Classy i Confidential. Dopada mi se i Opulent. Ako budes isla i nadjes ih, uzmi za mene. Hvala ti u svakom slucaju. Mislim da jos mogu da se nadju samo Classy i Opulent, jer je Alcatraz dupe vec pred novu godinu bio povucen.

      Delete
    3. Imam i Opulent :D On i Rimmel Total Eclipse su isti pa ako ne nađem jedan, drugi ću sigurno naći ;)

      Delete
  6. lepotan, baš mi žao što ih nikad nisam ulovila.kakva je četkica?

    ReplyDelete
  7. I really like p2 nail polishes. I bought p2 sand style polish (classic) from Germany and I really like it - it's the best sand style polish that I have tried. To be honest I am very disappointed that you cannot find the brand in Serbia (I am currently living in Belgrade). I think for this price the nail polish is of a really good quality.

    Thanks for the post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I feel your pain. If you are looking for nice and inexpensive textured polishes in Belgrade do look for Golden Rose Holiday collection. They have wide range of colours, and quality and price are just like p2.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...