29 May 2015

MoYou Nails 300


Početkom meseca sam spomenula kako je MoYou Nails izbacio novu kolekciju pločica pod imenom Concept Collection. U kolekciji se nalazi deset tematskih pločica koje se dosta razlikuju od onoga što smo ranije viđali kod MoYou Nails. Naime, na pločicama motivi nisu jasno razdvojeni kao na starima već prekrivaju celu pločicu i donekle se preklapaju. Neki su taman za ceo nokat, neki su samo detalji, neki su toliki da treba da se prostru preko više noktiju... Na svakoj pločici ima svega od ovoga. Kako je moj prvi susret sa ovakvim pločicama prošao možete pročitati u nastavku.

MoYou Nails Image Plate 300
http://moyounails.com/shop/image-plate-300/

I have mentioned in my monthly overview that MoYou Nails has made a new collection of stamping plates called Concept Collection. It consists of ten individually themed stamping plates that are a lot different from what we've seen so far from MoYou Nails. What I mean is that these plates don't have clearly separated designs, but motifs that cover entire plate and that overlap to an extent. Some of them are large enough to be full nail images, some are small accent images, some are so large they go over several nails... Every image plate in this collection has a bit of everything. You can read about my first experience with this sort of stamping plate after jump break.

crni pečatni preko Flormar 400 i MoYou Nails White preko Zoya Diana

MoYou Nails 300 je pločica sa muzičkom temom. Na njoj se nalazi pet motiva koji se mogu iskoristiti kao motivi za ceo nokat (note, zvezde, lobanje, pruge i znak nuklearnog razoružanja), ali i veliki motiv krilatog srca sa različitim muzičkim instrumentima. Taj mi je motiv zapravo bio najzanimljiviji na celoj pločici te sam pokušala da ga prenesem i mislim da za prvi pokušaj nisam omanula u tome. Pošto sam se plašila da se neću snaći sa takvom vrstom transfera, da ću zahvatati preveliki ili premaleni deo slike, sebi sam napravila šablon koji sam koristila kao vođicu za preuzimanje tačno onog dela slike koji mi je potreban.

šablon za biranje uzoraka

MoYou Nails 300 stamping plate has music for a theme. It has five designs that can serve as full nail images (musical notes, stars, skulls and crossbones, stripes and nuclear disarmament symbol), but it also has a large motif of winged heart with different musical instruments at the back. That design was the most interesting to me so I had to use it and considering that this was my first go at this sort of stamping I think it was rather successful. I was afraid I won't be able to cope with it, that I'd transfer too large or too small a section so I had to make myself a stencil that I used as a guide for picking up exactly that part of image that I need.

Manhattan Liquid Metals 101z preko Zoya Anaka

Po pitanju kvaliteta izrade ove pločice su na istom nivou sa drugim MoYou Nails pločicama. Pločica je zaštićena kartonskom poleđinom, ivice nisu oštre, a prednja strana pločice je pokrivena zaštitnom folijom. Svi su motivi veoma dobro urezani i lepo se prenose. Preklapanje motiva može predstavljati problem, ali taj se problem lako da izbeći tako što ćete kada skinete višak boje sa pločice postaviti parče papira preko dela koji ne želite da preuzmete i tek onda podići sliku na pečat.

crni pečatni preko Zoya Diana

In terms of quality this image plate is on a par with other MoYou Nails plates. It comes with cardboard backing and protective foil and edges aren't sharp. All designs are deeply etched and they transfer well. Overlapping of some images might pose a problem, but that issue can easily be dealt with if after scraping you just put a piece of paper over image you do not want to transfer and then pick up the rest on your stamper.

MoYou Nails White preko Essence Flashy Pumpkin, That's What I Mint, Little Miss Sunrise i The Green and the Grunge

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

http://cajkinekandze.blogspot.com/2015/05/darivanje-darivanje-darivanje.html

Ne zaboravite da još uvek možete da se prijavite za neku od pet nagradnih igara koje organizujem povodom tri godine blogovanja. Jedna od nagrada je vaučer za kupovinu u vrednosti od 40 £ na MoYou Nails sajtu.

Don't forget that you can still enter to win one of five prizes in my third blogaversary giveaways. One of prizes is 40 £ gift card for MoYou Nails.

14 comments:

  1. Delimo mišljenje po pitanju najzanimljivijeg motiva, odmah mi je zapao za oko. Odlično si ga prenela! :)

    ReplyDelete
  2. That stencil thing is a really, really clever idea!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. It's not an original idea, but I believe I found far better material to make it of then some other bloggers did.

      Delete
  3. Dopada mi se kako si iskombinovala motive i boje. Ova plocica mi je jedna od zanimljivijih. ;) Hvala na savetima za pecatiranje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu. Računam da nije zgoreg napomenuti takve stvari onima koji poput mene prvi put rade sa ovakvim pločicama.

      Delete
  4. Lovely stamping plate. I especially like the first...rock style looking mani!

    ReplyDelete
  5. Notice su mi najzanimljivije zbog baznih boja, veselo. Ali svaka čast za DIY šablon! Genijalno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Shvatila sam da će mi svi manikiri biti crno-crveno-beli. Morala sam da ubacim malo neke druge boje :D

      Delete
  6. Replies
    1. Hvala ti. Nije originalna, ali služi svrsi. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...