22 May 2015

Nedeljna rutina


Poslednjih meseci sam neredovno vodila računa o svojim noktima, ali u proteklih nekoliko nedelja, par meseci, počela sam sa stalnom nedeljnom rutinom. Morala sam da je uvedem kada sam shvatila da "skratiću nokte sutra" za jedno veče može da me dovede iz "sviđa mi se kako mi nokti izgledaju" u "mrzim svoje nokte" raspoloženje. Činjenice da su mi nokti nezgodnog oblika i da se krive posle određene dužine su samo pomogle da učvrstim ovu odluku. Jesenas sam pisala o sređivanju noktiju kod kuće, ali tu sam pokrila razne načine za kućni manikir i želja mi je bila da vi same otkrijete šta će vama odgovarati. Ovo je ono što meni trenutno odgovara i što jednom nedeljno radim da bih nokte koliko je to moguće držala u redu.

My nail care has been irregular during last months, but I have implemented a weekly routine these past several weeks, couple of months. I had to start it once I realized that "I'll shorten my nails tomorrow"can turn my attitude towards my nails from "I like the look of my nails" to "I hate my nails" in a single night. The fact that my nails flare and that they bend after they grow over a certain length have only helped me in making this decision. Last fall I did an article about at home manicure, but that was a general guide meant to help you find what suits you best. This is what works for me and what I sit to do once a week in order to keep my nails tidy as much as possible.

pre tretmana

Pre nego što pređem na nedeljnu negu volela bih da spomenem dnevnu negu. Redovno koristim kreme za ruke i ulja za zanoktice, ali pošto često isprobavam nove proizvode ove vrste onda efekat nije uvek isti. To se najviše primećuje na zanokticama i zato mi izgled zanoktica drastično varira u zavisnosti od toga koje ulje ili kremu koristim, ali zavisi i od skidača laka. Moji nokti rastu brzo, zdravi su i zapravo osim nezgodnog oblika i brazdi nemam mnogo problema sa njima. Koža mi jeste suva, a sada je još suvlja jer trenutno testiram neke proizvode koji mi izgleda ne odgovaraju.

Before weekly routine, I'd like to go over my daily nail care. I regularly use hand creams and cuticle oils, but since I often try new products of that sort the effect isn't the same all the time. The difference is most visible on my cuticles and that is why my cuticles look drastically different depending on the oil or cream I use as well as on the nail polish remover. My nails are healthy, they grow fast and apart from wonky shape and some ridges I don't have much trouble with them. My skin (including cuticles) is dry and even more so now as I am testing some products that don't seem to agree with me.

posle skraćivanja noktiju

Prvi korak u nedeljnoj rutini mi je skidanje laka (ako je potebno), a potom skraćivanje noktiju. Koristim isključivo staklene turpije - ili kombinaciju Trind i Mont Bleu ili samo OPI staklenu turpiju. Počela sam da ih skraćujem na najkraću moguću dužinu, što je u mom slučaju ipak preko jagodica jer na nekoliko noktiju imam duži hiponihijum (živo tkivo ispod noktiju).

The first step in my weekly routine is nail polish removal (if needed) and then filing. I only use glass files - either Trind and Mont Bleu combined or just OPI glass nail file. I keep my nails the shortest I can now, but that is still over my fingertips as I have longer hyponychium (living tissue below nails) on several nails.

zanoktice su uklonjene

OPI Avoplex tretman za zanoktice koristim svaki put kada skidam lak i obavezno tokom nedeljnog manikiranja. Koristim ga da uklonim prave zanoktice sa nokatne ploče, kao i da hidriram nokte i kožu pre narednog koraka. Kada potrošim Avoplex tretman preći ću na nedavno kupljeni CND Cuticle Away, koji ima istu ulogu.

I use OPI Avoplex Exfoliating Cuticle Treatment every time I take off polish and during my weekly manicure. I use it to remove true cuticle from my nail plate as well as to hydrate nails and surrounding skin before I move to the next step. After I use up Avoplex treatment I will start using CND Cuticle Away, which has the same function.

i eponihijum je istretiran

Pošto sam uklonila prave zanoktice prelazim na Afroditino sredstvo za uklanjanje zanoktica. Ono ukloni zaostale zanoktice ako ih ima, ali mi pre svega pomogne da skinem sasušene slojeve eponihijuma i da omekšam tvrde bočne zanoktice kako bih mogla da ih, ako je potrebno, isečem.

After true cuticle removal I move on to Afrodita cuticle remover. It dissolves leftover cuticle if there's any, but I use it mostly to soften and remove dried parts of eponychium and hangnails.

hidriranje

Posle odstranjivanja zanoktica sledi intenzivni tretman u kome kombinujem vodene i uljane proizvode. Vodeni preparat je, naravno, Trind balzam za zanoktice. Više ga ne koristim svakodnevno već samo kada skidam lak i kada osećam da mi je potrebna dodatna nega. Sve što se ne upije utrljam i u nokte i u zanoktice.

After cuticle removal I treat my skin and nails to an intensive treatment where I combine water-based and oil-based products. Water-based part is, expectedly, Trind Cuticle Balsam. I don't use it every day anymore, only when I take my nail polish off and when I need additional care. Everything that doesn't sink in I massage into nails and eponychium.

dodatna nega

Masni proizvod kojim zapečatim sve hidrirajuće supstance iz Trind balzama je Hemel krema za nokte. Njena voskasta struktura sprečava da vlaga ispari iz kože. Posebno mi je korisna ako sam prethodno spremala recenziju pločica za pečatiranje jer one zahtevaju višestruko izlaganje acetonu u kratkom periodu.

Oily component of my nail care is Hemel for nails. I use it to seal hydrating substances from Trind balsam in my nails. Its waxy structure prevents moisture from evaporating. It is especially useful to me if I've been preparing stamping plate review as it means that I've been exposed to a lot of acetone in short period of time.

učvršćivanje

Trind Nail Repair je poslednji segment u nedeljnoj rutini. Mojim noktima je potrebno to učvršćivanje kako bih koliko-toliko držala njihovo širenje pod kontrolom, ali kako nemam problema sa listanjem ne želim da preterujem sa formalinom i nokte učinim krtima. U istu svrhu sam ranije koristila Eveline 8u1. Ponekada nokte ostavim tako, a ponekada odmah namažem lak preko. Sada želim da čujem vas. Imate li neku rutinu za sređivanje noktiju i šta ona podrazumeva?

Trind Nail Repair is the last step in my weekly routine. My nails need some hardening in order to keep the flare under some control, but since they don't peel I don't want to overuse formalin and make my nails brittle. I have previously used Eveline 8in1 to the same effect. Sometimes I leave my nails like this and sometimes I immediately add nail polish. And now I want to hear from you. Do you have a nail care routine and what it consist of?

http://cajkinekandze.blogspot.com/2015/05/darivanje-darivanje-darivanje.html

Ne zaboravite da možete da se prijavite za neku od pet nagradnih igara koje organizujem povodom tri godine blogovanja.

Don't forget that you can enter to win one of five prizes in my third blogaversary giveaways.

17 comments:

  1. It's always interesting to read the nail routine of other nail polish bloggers - thanks for sharing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Maria. I always like to read these posts on other blogs. This way you get better idea of what works for this or that person, what type of nails they have and how they deal with it.

      Delete
  2. Mnogo ti je dobar ovaj članak, volim da ih čitam iako se blogerke retko dosete da pišu na ovu temu. Volim da saznam ponešto novo o proizvodima. Skoro sam sebi napravila neku kućnu verziju Hemel kreme/putera, snimila sam tutorijal, biće za par dana na kanalu. Napravila sam je baš iz tog razloga što nemam ni jedan proizvod koji će "zapečatiti" hidriranost, a to mi je ponekad baš preko potrebno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da nema mnogo ovakvih članaka jer pretpostavljam da se dobitna kombinacija retko menja, a onda nema potrebe za ponavljanjem istog članka.
      Baš me zanima kakva je ta mazalica koju si napravila.

      Delete
  3. Ovakvi tvoji postovi su mi omiljeni :)! Volim i one sarene o lakovima, ali iz postova o nezi noktiju i ruku sam zaista mnogo naucila i neke proizvode i sama probala. Kada skinem lak, skratim i oblikujem nokte (volim da su najkraci moguci, a da opet lepo izgledaju). Zatim namazem ulje za zanoktice po celom noktu i oko njega i ostavim da se upije (obicno istrazujem blogove :) ), povremeno trljam i potiskujem zanoktice. Posle operem ruke da skinem visak ulja i stavljam bazu. Koristim Eveline 8u1, strasno mi isusuje zanoktice, ali samo ona drzi lak na noktima. Krema za ruke se podrazumeva, u toku dana i obavezno uvece pred spavanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pazi samo da Eveline ne nanosiš uz zanoktice. Tako će ti manje isušivati.

      Delete
    2. Ne nanosim ga blizu, ali ipak isusuje. Imam problem da kad nalakiram nokte ne mogu da koristim ulje za zanoktice i time sprecim Evelin da isusuje. Ulje mi podigne lak i on se oljusti, tako da ga koristim samo kad sredjujem nokte.

      Delete
    3. Pre mazanja noktiju alkoholom ili čistim acetonom prebriši nokatnu ploču. Potom lakiraj nokte. Kada se lak osuši možeš da koristiš ulje. Trebalo bi da ga koristiš barem jednom dnevno, a idealno posle svakog pranja ruku sapunom.

      Delete
  4. Sjajan post, Trind proizvodi su odlični. Gde ima da se kupi ova Hemel krema a da nije preko njihovog sajta? Da li je ima po apotekama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hemel nisam viđala po apotekama. Ja sam je kupila u njihovoj prodavnici na Zelenom vencu, ali ta informacija ne znači ništa ako nisi iz Beograda.

      Delete
  5. Hiponihijum - sad i to znam :)
    Moja rutina je vrloo slična tvojoj, samo s različitim proizvodima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No moram priznati da mi je novina ovaj dio s sredstvima za zanoktice na vodenoj i uljnoj bazi, iskreno nemam previše problema sa zanokticama pa nisam toliko istraživala taj dio!

      Delete
    2. Da, suština je slična, a svako koristi proizvode koji su mu dostupni ili koji su se pokazali kao bolji za njegove potrebe.
      Ovo za zanoktice je meni važno jer baš imam problem sa njima (i sa eponihijumom i sa pravim zanokticama). Kombinacija hidrirajućeg i okluzivnog sredstva ih drži pod kontrolom.

      Delete
    3. Ja sam ovo 'živo meso' ispod nokta, nehotično ubila opsesivnim čišćenjem 'nečistoće' ispod nokta metalnim rašpicama, pa ga sad ponovno puštam :D
      Mislim da su mi se djelom i zbog toga (kao i zbog dugotrajnog korištenja Evelina 8u1) nokti počeli uvijati prema unutra...

      Delete
    4. Pre će biti da se zbog Evelina uvijaju ;)
      Meni se hiponihijum produžio kada sam prestala da grickam nokte i počela da ih puštam tako da mislim da se on stvara i regeneriše bez mnogo problema.

      Delete
  6. jao, i ja sam u fazi u kojoj ne stižem da ih turpijam redovno, pa se samo zapitam kako su "preko noći" postali kandže :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...