15 July 2015

Sally Hansen Sun Day


U mesečnom pregledu ste mogli da vidite da sam nabavila svoje prve Sally Hansen lakove. Uzela sam ih pre svega zato što su bili smešno jeftini, ali i zato što ih Danijela silno hvali. Sally Hansen ima više linija lakova, a kod nas su dostupni samo oni iz Complete Salon Manicure linije. Bočice su krupne, sadrže oko 15 ml proizvoda i po ceni su u rangu sa OPIjem. Kod nas se mogu nabaviti samo u Sefori. Lakovi su 4-free.


You could see in my monthly overview that I've gotten my first Sally Hansen polishes. I bought them firstly because they were dirt cheap, but also because Danijela keeps raving about them. Sally Hansen has several lines of polishes and in Serbia only Complete Salon Manicure line is available. Their bottles are chunky, contain about 15 ml of product and retail at about the same price as OPI. They are 4-free.


Prvo sam probala sunčani Sun Day, koji je bio deo Sorbet Soirée kolekcije iz 2013. godine. Nažalost kada gledam ovaj lak ne mogu podeliti Danijelino oduševljenje, a rekla bih da uopšte nije kriv sam lak već četkica. Ona je široka i zaobljena, što bi trebalo da olakšava nanošenje, ali je toliko tvrda da mi je konstantno povlačila lak i pravila brazde. Kao što sa slika možete videti, te brazde se nisu izravnale, što znači da lak nije samoravnajuć. Boja mu je lepa, nešto bleđa sunčano-žuta krema, a sjaj je plastičan. Suši se dugo. Slike su snimljene na suncu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


I have first tried sunny Sun Day, which was part of Sorbet Soirée collection from 2013. Sadly, looking at this polish I don't share Danijela's enthusiasm towards Sally Hansen and I think it isn't the polish itself to blame but brush. This brush is wide, flat and rounded, which should make application easier, but bristles are so firm they kept on taking off polish and making visible streaks. As you can see from photos those streaks are still there, so the formula isn't self-leveling. Colour is nice, a bit paler sunny yellow creme with plastic shine. Drying time is long. Photos were taken in sunlight. I have three coats of polish and no top coat.

14 comments:

  1. I hate the brushes in this kind of SH bottles, they are way too wide for me. Too bad about the formula....

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't mind their width, but the firmness of those bristles is off-putting.

      Delete
  2. Eto kako loša četkica sve pokvari. A boja je lepa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraću da ga prespem u neku drugu bočicu, sa boljim četkicom.

      Delete
  3. Nisam ljubitelj SH lakova, ni sama ne znam zašto. Sada kad sam pročitala za četkicu, moj stav se "zacementirao". Žuta je "tvoja" nijansa, šteta za ostale stavke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te. I ja sam imala određenu averziju prema njima, ali ova ponuda je bila više nego primamljiva.

      Delete
  4. Eh stativa, taman sam mislila da će ti se svideti :( Meni zaista nisu pravili problem, četkica mi dosta pomaže pri nanošenju. Možda se onaj drugi bolje pokaže. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja mi se sviđa, tu nema zbora. Četkica je nažalost suviše gruba. Nadam se da će sivac biti bolji.

      Delete
  5. Evo upravo sam se vratila iz Sefore- na snizenju su... mislim da su oko 550 din. (mada im je to puna cena u SAD-u :( ). Ja imam samo jedan - neku nude nijansu. Ono sto se meni ne svidja je pigmentacija ( losa). Smori me uvek kada trebam 3-4 puta da mazem lak da bi se videla boja :( A mozda sam samo uvek imala neke "light" nijanse :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na informaciji za Seforu. :)
      Ovaj moj je dobro pigmentisan, a i sivi mi deluje tako.

      Delete
  6. mislim da nikad nisam imala iskustva s tvrdom četkicom, ali lepa je boja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada budeš došla imaćeš priliku da probaš ovaj. Da vidiš šta je tvrda četkica.

      Delete
  7. jep, boja mi se čak i sviđa, ali sve u svemu loše izgleda, šteta :/

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...