12 July 2015

Matching Manicures - Metal


Tema ovonedeljnog usklađenog manikira je metal. Ne znamo šta je tačno blogerka koja je predložila temu imala na umu pa smo je prihvatile u najširem mogućem smislu, a ja sam odlučila da kombinujem više metalnih aspekata - zupčanike, metalik lak i metalne nitne.

This week's matching manicure theme is metal. We don't know what the blogger who suggested the theme had in mind exactly so we have accepted it in the broadest sense and I have opted for several metal aspects - gears, metallic polish and metal studs.


Dugo sam razmišljala šta bih mogla da uradim za ovu temu jer je toliko široka i za svako tumačenje koje mi je palo na pamet sam imala materijal i inspiraciju. Na kraju sam odlučila da se držim jednostavnosti i da pečatiram zupčanike sa pločice Born Pretty BP-L022. Želela sam da izbegnem klasični steampunk doživljaj pa sam se umesto bakarnih i mesinganih boja odlučila za olovne i srebrne nijanse. Za bazu sam odabrala OPI Queen Of The Road, a za pečatiranje Manhattan Liquid Metals 101z. Na kažiprst i malić sam dodala nitne iz ovog seta. Nadam se da vam se sviđa moj odgovor na temu, a ne zaboravite da na linkovima ispod pogledate šta su druge blogerke spremile ove nedelje.

I've been thinking for a while what I could do for this theme as it is so broad and I have had both inspiration and material for every interpretation of the theme I could think of. In the end I settled for a simple stamped mani including gears and sprockets design from Born Pretty BP-L022 stamping plate. I wanted to avoid the classic steampunk feel so I chose lead and silver tones instead of copper and brass colours. My base colour is OPI Queen Of The Road, and I've used Manhattan Liquid Metals 101z for stamping. I have added studs from this set on my pinkie and pointer fingers. I hope you like my take on this theme and don't forget to check out links below to see what other bloggers had come up with.







22 comments:

  1. Jako mi se sviđa, zupčanici su se baš uklopili. :)

    ReplyDelete
  2. That's a very cool mani, great stamping!!

    ReplyDelete
  3. da znaš da sam mjerkala ovu pločicu i to samo zbog ovog dizajna, odličan je <3
    super manikura :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma i ja sam je samo zbog ovoga uzela pa se ispostavilo da imam još dva zanimljiva motiva na njoj. :D

      Delete
  4. Odličan odgovor na temu. Zanima me da vidim i ostale.

    ReplyDelete
  5. Super je! Obožavam zupčanike, baš su steampunk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je izgled koji sam želela da izbegnem. Išla sam više na efekat teške mašinerije. :P

      Delete
  6. Jako mi se svidja. Jednostavno, jasno i veoma efektno. Ovo nije steampunk, ovo je industrial. Manikir ilustracija spota Rammstein Sonne. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš, ne znam spot. Znam pesmu, ali nikada nisam pratila spotove pa sam sada morala da ga potražim. Sviđa mi se tvoja asocijacija i hvala ti na lepim rečima. :*

      Delete
  7. Odlična je manikura ..baš mi se sviđa :)

    ReplyDelete
  8. Predobar uzorak, definitivno najzanimljiviji na ovoj pločici :D
    Baš mi se sviđa manikura, ako stignem napravim i ja nešto na ovu temu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hajde pokušaj. Baš bih volela da vidim šta bi napravila.

      Delete
  9. Sve su se cure baš potrudile i napravile odlične manikure, ali tvoja mi je najoriginalnija :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...