01 October 2015

Septembarski noviteti


Završio se još jedan mesec, još jedno godišnje doba. Imam da prijavim svega nekoliko noviteta u kolekciji. Maltene ceo mesec nisam uzimala ni nove lakove, ni proizvode za negu, ni nove pločice ni kakve druge dekoracije. Neke stvari sam zapravo naručila, ali tek treba da stignu. No kada sam u obližnjem Liliju videla Essence novitete, a među njima deo meni zanimljive linije, koja inicijalno nije bila planirana za naše tržište, poklekla sam i uzela sam dva laka. I pošto se sada trudim da održavam ovu dužinu noktiju, prilično brzo trošim 400/4000 turpije pa sam morala da uzmem svoju omiljenu Crisnail turpiju, jednu od retkih ružičastih stvari koje posedujem (i iznova kupujem). :D

Another month and another season has ended. I have just a few new items in my collection to report. I haven't bought a thing for almost entire month - neither polishes, nor treatments, image plates or other decorations. I have ordered some stuff, but those are yet to arrive. But when I noticed new Essence products in a drugstore nearby, and among them part of nail polish line I found interesting, but which was not meant to be imported, I had to get a couple of polishes. And since I am trying to keep my nails short, I am going through 400/4000 nail files quite fast so I had to repurchase my favourite Crisnail file, one of only few pink things I own (and keep buying). :D




Essence novine su stigle u DM i Lilly drogerije. Između ostalog, tu su nove nijanse The Gel lakova (sedam novih boja), par novih I ♥ Trends The Nudes lakova i jedan The Pastels lak, a mene naravno raduje što su nam stigla i tri laka iz The Darks linije (mada bih više volela da nam je umesto novih The Nudes i The Pastels nijansi stigla cela ova kolekcija ili makar da su ubačeni neki The Metals lakovi). Tu je i nova verzija negujućeg ulja za nokte, kao i nov lak za "trostruku negu". Cena lakova je 239 dinara, a ulje je 269 dinara. U Kristabell je stigao Golden Rose Prodigy Gel Duo - nov sistem hibridnih lakova na našem tržištu. U jednom pakovanju su lak i nadlak, cena je 450 dinara, a postoje 23 boje laka. Još jedna zanimljivost koju sam primetila je da je u apoteci Ivančić u Nušićevoj ulici u Beogradu svakog prvog četvrtka u mesecu (ahem, danas) OPI program na sniženju od 20%. U oktobru će u DM drogerijama Maybelline program biti na sniženju od 25%. U oktobru nas očekuje i tradicionalan jesenji Dodir Pariza, na kome se nadam da ćemo videti neke nove proizvode i neke popuste. Sajam će biti održan 17. i 18. oktobra.

New Essence products have finally reached shelves of Serbian drugstores. We've gotten some new The Gel polishes (seven new shades), a couple of new I ♥ Trends The Nudes and The Pastels polishes, and I am particularly pleased that we've gotten three polishes from The Darks line (although I'd prefer that we've gotten the entire this line or at least several The Metals polishes instead of new The Nudes and The Pastels). There is also a new version of caring oil as well as "triple care" nail polish. Golden Rose Prodigy Gel Duo is a new hybrid polish system on the market and it comes in 23 colours, with each set containing a colour and top coat.



16 comments:

  1. Nice purchases - and lovely swatches, also this month!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. Only a few new items, but many new manis. :D

      Delete
  2. Lep odabir lakova. :D
    Inače slažem se oko Essence noviteta, redovno se pola toga ne uveze, uključujući najzanimljivije proizvode. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne razumem zašto su nam ukinuli dupli štand. :(

      Delete
  3. Lovely new products! I always have a problem to restrain myself when it comes to polishes :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Restraining wasn't difficult this time as there were only so few new products to begin with.

      Delete
  4. Bogat kolaž ovog meseca. The Darks su prijatno iznenađenje, iako sam se ja nameračila na zelenog i plum koji nisu stigli. Možda svratim danas u apoteku u Nušićevoj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam razmišljala da svratim u Nušićevu, ali ipak ću sačekati sajam i veći izbor svega. :D

      Delete
  5. prošli tjedan sam obišla tri dm-a i dvije kozmo drogerije i nigdje ni traga drugom metru essence stalka, tako da će mnogima većina ovih noviteta biti nedostupna... na jednometarskim policama tek su tri nijanse the darks lakića ;(
    uzela sam i plavi ali moram ti reći da nije ni blizu zelenog, ne znam otkud takva razlika u istoj liniji :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I crni se razlikuje od ta dva. Izgleda da su se zaista vodili samo svetlinom.

      Delete
  6. interesantno izgledaju ti darkerski! mora nekad da padne neki malo laganiji mesec.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš dugo nisam imala ovako tanak mesec. Iskreno, nadala sam se da ću uspeti da prođem bez ijedne kupovine. :D

      Delete
  7. Ijao, novi Essence lakovi. Potpuno sam neinformisana, i ovih dana samo špartam internetom i saznajem šta sve novo ima po radnjama. I samo dopisujem na spiskovima.
    Šteta prava što nam sve ili polovično šalju ili ne šalju ništa i to baš kad su u pitanju zanimljive stvari.
    Jedva čekam da predstaviš nove Essence lakove :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo nam stiže polovično pošto nemamo dupli stalak. :D Meni više smeta kašnjenje od dva meseca. Sve i ako planiram nešto da kupim, tokom ta dva meseca me prođe želja.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...