12 October 2015

Zoya Dream


Ostalo je svega još nekoliko dana do jesenjeg Sajma kozmetike pa mislim da je red da napokon predstavim lak pred kojim sam poklekla na prošlogodišnjem jesenjem sajmu. Zoya lakovi ne sadrže toluen, dibutil ftalat, formalin, formalinsku smolu, kamfor, sastojke životinjskog porekla i ne testiraju se na životinjama. Svi lakovi dolaze u bočicama od 15 ml. Koštaju 853 dinara, a neki su na sniženju i koštaju 560 dinara. Možete ih nabaviti u Ultra Sun-u, kao i kod njihovih distributera, a za vikend ćete moći da ih uzmete i na Dodiru Pariza.


There are only a few days left to this autumn's cosmetics expo, so I think it is time to show you a polish that I couldn't resist at last year's expo. Zoya polishes don't contain toluene, camphor, formaldehyde, formaldehyde resin, dibutyl phthalate (DBP) and animal products and are not tested on animals.


Zoya Dream (ZP686) se pojavila u sklopu Zenith kolekcije za zimu 2013. godine. Isprva sam planirala da preskočim ovaj lak jer mi plavi lakovi uglavnom ne stoje dobro, ali kada sam ga videla uživo ipak sam poželela da ga imam. Dream pripada istoj grupi lakova u kojoj su i Blaze, Payton i Storm - to su sve sočni crelly lakovi ispunjeni finim holo česticama. Zvanično je opisan kao dubok kosmičko plavi lak pune pokrivne moći, sa holo šljokicama. Skoro je identičan piCture pOlish laku Cosmos, s tim što Cosmos ima manje hologramskih čestica. Puna pokrivenost se dobija iz dva sloja, ali boja se može nadograditi i potamniti trećim slojem. Boja ne maskira mnogo svetlucanje šljokica, ali za pun rasuti holo efekat je potrebno jaku svetlo. U senci ovaj lak deluje kao da ima srebrnaste čestice. Suši se dovoljno brzo. Slike su snimljene na suncu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


Zoya Dream (ZP686) was part of Zenith collection for winter 2013. At first I meant to give it a miss, but I couldn't resist it after I had seen it in person. Dream belongs to the same group of polishes as Blaze, Payton and Storm - these are all squishy crelly polishes filled with fine holo particles. Officially it is described as a full-coverage, deep space blue with holographic glitter. It is nearly identical to piCture pOlish Cosmos, with Cosmos having less holo particles. You can get full coverage with two coats, but colour can be built up and darkened with another coat. The colour as such doesn't mask the sparkle of glitters that much, but you need to view this polish in strong light to enjoy full scattered holo effect. In shade it looks like it has just silver glitter. Drying time is decent. Photos were taken in sunlight. I have three coats of polish and no top coat.

24 comments:

  1. Zoya Dream is such a fantastic colour and finish! I loved these shades!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I loved them as well and I wish Zoya would make several more.

      Delete
  2. It is G-O-R-G-E-O-U-S - I really love it!!

    ReplyDelete
  3. Predivan je, potražiću ga na sajmu. Payton mi je dugo na listi želja, a vidim da neće biti jedini koga ću kupiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskoristi sniženje pa uzmi i Blaze i Auroru ako ih već nemaš. :)

      Delete
  4. Kako ja volim taj lak. Predivan je <3 Kako mi je neobično videti plavi lak na tvojim noktima. Divno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da si ovaj zapravo ti izabrala, osmotski, kroz mene. :D
      I meni je neobično da nosim plavi lak.

      Delete
  5. I love how it sparkles. It looks great on you!

    ReplyDelete
  6. Predivan je, sviđa mi se naročito što je količina šljokica baš kakva treba da bude (bar po mom mišljenju). :)

    ReplyDelete
  7. Sooo stunning! <3 It is on my WL :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. You have to get it. It would look so great on you. :)

      Delete
  8. Lep je! Neobično ti stoji plavi lak. :)

    ReplyDelete
  9. savršenstvo od laka, nije ni čudo da si poklekla!

    ReplyDelete
  10. PREKRASAN je!!!
    Dugo mi je bio na WL, no sad sam već pomalo neodlučna treba li mi ili ne...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne treba ti. Sada će se pojaviti OPI koji mu liči pa možeš da uzmeš njega. :D

      Delete
  11. za nekog tko ne voli plave nokte ovo je odličan izbor ;)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...