28 September 2014

Matching Manicures - Chevron


Tema ovonedeljnog usklađenog manikira je ševron - motiv slova V ili vrha strele. Moj manikir je jednostavan, sa samo po jednim ševronom po noktu. Osnovni lak je A England Saint George, Manhattan Liquid Metals 101z za ševrone i Aura On the Edge za vrhove.

This week's Matching Manicures theme is chevron - V or arrowhead mani. Mine is very simple with only one chevron per nail. My base colour is A England Saint George, I have used Manhattan Liquid Metals 101z for chevrons and Aura On the Edge for the tips.


Šta su druge blogerke napravile možete videti na sledećim linkovima.

You can see other bloggers' designs at the following links.






23 comments:

  1. WOW - I'm speechless, this mani hit me the right place - it's sooo gorgeous!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Morala sam. Već mi se izlizao po ivicama pa sam ga iskoristila za bazu :D

      Delete
  3. Super ti je ispalo!!! :)
    St. George ne moram hvaliti, jelte?!? <3
    Ja sam ko za inat ostala i bez tih 'V' naljepnica i bez cik-cak škara... :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ja sam slobodnom rukom izvlačila. Zato na domalom prstu ide ukrivo.

      Delete
  4. Koliko su lepo uklopljene boje *.* Prelepo <3

    ReplyDelete
  5. divna manikura i super odabir boja

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Veruj mi da se ovde vidi tek delić njegove lepote :D

      Delete
  7. St. George se sjajno uklopio sa OTE.

    ReplyDelete
  8. Ovo je jedan od tvojih najboljihj nail artova, bar po mom ukusu, jednostavno i efektno. :)

    ReplyDelete
  9. krasni lakovi, baš su legli zajedno *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja ih doživljavam kao veoma bliske rođake.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...